Stor Utförsäljning på FUNBIKE

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
Nya hjälmen funka fint iaf, kallt som f-n sista biten hem men det var ju plus iaf... en grad. Måste se till att få mina handtagsvärmare lagade snart.
Jo, det såg finare ut än vad det var idag, händerna vara ganska djupfrysta sista biten hem. Det blev ju inte roligare av att det vräkte ner regn på vägen dit heller. Fast hellre det än snö... :rolleyes:

Probotector

Piratiserad
Gick med
20 Apr 2006
Hoj
Suzuki GSXR750 1993 & Yamaha XT600E 1998
De hade en hel del kvar idag när jag var där innan stängningsdags :tummenupp Shoppade Motulolja, 420 spänn för 8 liter samt 320 spänn för 4 liter gaffelolja :tummenupp

Last edited:
Gick med
29 Apr 2009
Hoj
RD07A
Jo, det såg finare ut än vad det var idag, händerna vara ganska djupfrysta sista biten hem. Det blev ju inte roligare av att det vräkte ner regn på vägen dit heller. Fast hellre det än snö... :rolleyes:

Fick en skur vi med, funderade först om vi skulle vända i Enköping men väl under åskmolnet såg man det blåa fram mot Västerås så vi körde på. Samtidigt som vi var framme rullade det in en Blackbird, han undrade vad i helskotta det var som smattrade = det hade börjat hagla, förstod dock aldrig vilket håll han kom ifrån.

Håller med om att det fanns en hel del kvar, såg att dom hade Leo vince pipor för Z750.. kan den ha hetat så? Även Ninja Z10R eller ja.. något sådant.

Edit:

Men det bästa hittills! Arlen Ness condom jumpsuit, med hål för puckarna! Var jäkligt sugen på att slå till, bara en kvar tror jag :D

20120415_171445.jpg20120415_171510.jpg20120415_171541.jpg

Last edited:
Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha