...fan.
Säger detsamma. Skulle inte köpa nåt innan jag fick hybriden såld. Nu står man här med tre cyklar lik förbannat! Trång i förrådet nu... Men det gick inte att missa dealen. Blev inte nån kanonhoj direkt, men jag trivs å andra sidan bättre i gymmet än på cykeln.
Blev en ny Merida Big Nine Viper för halva priset. Den funkar väl för CV nästa år ifall det skulle brinna helt i skallen...
Jupp, borde kanske bli en valfråga.Visst är det ett jäkla ilandsproblem...jag försöker friskt ducka för mtb, siktet är väl på VR, om diverse begagnade kroppsdelar från tiden med geggmoppar spelar boll...men jag satt precis och kikade på årets CV på svtplay...ser svårt kul ut.
Jupp, borde kanske bli en valfråga.
Då har du att göra ett tag, bara hoppas delarna håller. Jag blev ju "påtvingad" en tävling i somras, därav hojbytet. Det räcker inte riktigt nöta landsväg om man sen ska cykla i lera och vice versa. Nå, verkar som jag är dum nog att ge mig på skiten nästa år igen. Resonerar att Aprilian går ju på asfalt och jag måste ju få chansen skita ner mig nån gång...
...ser grymt kul ut det där...har ju erfarenheter av nedskitningsåkat, dock ser jag inte riktigt hur SPD-pedaler kan leda till något annat än brutna nyckelben.
Jag har lovat mig själv att foka på trainer och längdlagg i vinter, får se om det håller.
Så , vilka cyklade Vasan ?
Klarade min målsättning på under 3:30 ( 3:25 ) och hoppas sänka rejält nästa år om jag får fortsätta vara hel ( för en gångs skull )
M
Funkar bra med SPD i skogen, aldrig haft problem där... På landsväg har jag däremot stannat utan att ta loss skorna och trillat två gånger.
PRO 4 or 25mms, kalrt bra . Om du inte provat 25 så gör det .Vad har ni för däck på era racers? Senaste däcken är Bontrager S3 som sprack, Michelin Pro 4 Endurance som slets väldigt fort och Conti GP4000S som visserligen verkar hålla bra, men som har spruckit på däcksidorna
Det sitter Conti 25'or på nu, mycket trevligare än 23'or, framförallt mycket mindre vibrationerPRO 4 or 25mms, kalrt bra . Om du inte provat 25 så gör det .
Ska prova Schwalbe-one tubeless, kanonbra enl polare och rullar lättare ( varför jag nu vill att träningshjulen ska rulla lätt ? )
M
Jag brukar få touringplatta bak, och då är gjutskägget kvar i mitten fram Jag väger iofs 85kg, men jag har maxtryck, och undviker alla former av hål, trottoarkanter mm, men ändå är däcksidorna spruckna varvet runt Jag har Conti-slicks på min pendlar-MTB också, och den går med dom däcken minst 2x6 månader innan jag byter, och då ser dom däcken ändå bättre ut än racerdäcken efter en sommarHar Schwalbe Durano 25mm på räsern sedan i våras. Har väl gått ett par hundra mil utan punka eller synligt slitage. Har kört en del med Conti GP4000 också och varit nöjd. De sprack aldrig för mig, men då går jag åas i flugvikt 72kg och kör alltid med minst 7 bar.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |