Vill du veta hur länge?
Åtminstone sedan Mon, 12 Mar 2007 09:16:41 då jag började studsa mail till mig själv med bra låtar jag hörde. Sedan har jag tagit in konsulter som hjälpt till med bidrag och i morse gjorde jag den stora gallringen för att få till tråden.
Hmm. Men du missade Sabrina med "Boys"? Eller gallrades den bort i grovsållningen? Kanske inte äkta euro när jag tänker efter.
Så sant, two hit wonder då. =)Alltså La Bouche var inga one hit wonder till att börja med för dom hade även sweet dreams som spelades friskt på diskoteken runt om landet.
Se där, finns så mycket guldkorn att välja bland.Ingen lista är komplett utan denna:
Det är ju inte ens nära. Skärp dig!
Hm, måste bara göra ett tillägg. Som jag minns det var det denna låten som fick alla nyblivna bilägare att fylla sina gistna ford sierror etc med subwoofers och förtjänar därmed en plats i denna tråd:
Edit: jag och Torgo slogs visst av samma tanke samtidigt. =)
En lista med Eurotechno utan att ha med 2 Unlimited är snudd på tjänstefel.
Dom var, om jag inte minns helt fel, bland de första Eurotechnobanden som slog igenom bland den stora massan.
F.ö. har du lyckats få med många gamla rysare i listan
Hm, måste bara göra ett tillägg. Som jag minns det var det denna låten som fick alla nyblivna bilägare att fylla sina gistna ford sierror etc med subwoofers och förtjänar därmed en plats i denna tråd:
[YOUTUBE-ID]gzyFmilkd80[/YOUTUBE-ID]
Edit: jag och Torgo slogs visst av samma tanke samtidigt. =)
Hans mamma lät inte honom gå på disco innan han blivit myndig så när vi andra tokdansade till eurodisco, packade på folköl, så stod han ensam därhemma och dansade "sidsteg-ihop-sidsteg-ihop" framför spegeln till storesyskonens avlagda Sabina, Samantha Fox och Madonna-kasetter.
En lista med Eurotechno utan att ha med 2 Unlimited är snudd på tjänstefel.
Dom var, om jag inte minns helt fel, bland de första Eurotechnobanden som slog igenom bland den stora massan.
F.ö. har du lyckats få med många gamla rysare i listan
Ja, du har rätt.
Men nej, du har också fel.
För att den låten är värdelös. Alla i pollen är mästerverk, 2 unltd är bara jobbig.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|