Shit, den där kvinnan är ju skitstor!
Å kaninen är inte alls PSad
Shit, den där kvinnan är ju skitstor!
otroligt, du är den första som har insett det!!111
alla andra har trott att det är en miniflodhäst, vilka idioter
MILLAU, France - Piercing the sky above the verdant hills of southern France, a roadway bridge hailed as the tallest in the world was officially inaugurated Tuesday.
Celebrated as a work of art and an object of French national pride, the Millau bridge will enable motorists to take a drive through the sky — 891 feet above the Tarn River valley for 1.6-mile stretch through France’s Massif Central mountains.
Designed by British architect Norman Foster, the steel-and-concrete bridge with its streamlined diagonal suspension cables rests on seven pillars — the tallest measuring 1,122 feet, making it 53 feet taller than the Eiffel Tower.
Dra åt helvete, snacka om risk för avkörning när man kollar in utsikten!
Just nu på väg över atlanten med Oasis of the Seas. Världens största kryssningsfartyg.
Har hört en del säga två fot, men tyckte själv det såg mer ut som dryga metern. Filmer borde finnas på youtube, var ganska mycket besättning uppe med kameror. Lite synd att vi blev försenade och fick köra under på natten, svårt med bra foton när det är så mörkt.
Tänkte just nämna United States. En idag bortglömd Liner tycker jag. Hon var ju faktikst värst. Jag tror att det faktum att slaget om Atlanten redan hade börjat förloras till flyget och Pan American gjorde att inte så många nämner henne när de får frågan om kända liners. Jag har hört av en gammal kollega att hon flera ggr gjorde överfarten med medelhastighet en bra bit över 30 kn.
Det finns en del fint om henne på YT som jag brukar nostalgikolla på!
Finns bla en ficklamperundvandring i turbin- och pannrum.
Får ta det här fotokollaget som exempel eftersom det inledningsvis är svensk musik
[YOUTUBE-ID]KiCqhQEIeU0&feature=related[/YOUTUBE-ID]
Om du gillar motormuller så bli medlem i MTB-veteraner.Jag har varit maskinist/chief på T46 i 20 år. Sjukt kul.
[YOUTUBE-ID]ZSDg_hFUUVs[/YOUTUBE-ID]
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |