Mögel skrev:Nån som ska ut och åka i morgon????
sven666 skrev:ADHD åkning imorgon.. samlas kl13 i borås.. jag åker från GBG vid 12:30 ungefär..
om nån vill med på vansinnesfärd så kan jag svänga förbi GP vid 12:15 ungefär så samåker vi
Mögel skrev:Vad är en ADHD åkning??? Och hur fan kommer man till GP från kungälvs hållet??
sven666 skrev:GP = göta platsen = längst upp på avenyn med den nakna gossen i fontänen..
ADHD åkning = åka hoj med ADHD MC = det går fort och hårt
Skorpan skrev:ingen som ska åka i gbg?
yepp,det hade jag allt tänktMögel skrev:Ska du åka i morgon eller??
Skorpan skrev:yepp,det hade jag allt tänkt
det blir nog nån gång på eftermiddan tror jag,ska du ut?
efter 12 tror jagMögel skrev:Ja jag e arbetslös så jag har as tråkigt, Men du ska ut typ efter jobbet då eller??
Mögel skrev:Jo jo jag vet vart det ligger men jag vet inte hur jag ska komma dit!! Finns ingen som har en BRA karta?? Kollade gulasidorna Jä*vla skit karta...!
sven666 skrev:..men.. hittar du inte till avenyn??
åk in i stan.. åk mot "centrum" helatiden..
kör till liseberg,från korsvägen där följer du skyltar till götaplatsenMögel skrev:Jag åker vilse när jag ska ut från mitt garage
Men e det bara att åka mot centrum så kommer jag till gubben med fisken??
Skorpan skrev:kör till liseberg,från korsvägen där följer du skyltar till götaplatsen
var bor/kommer du från??Mögel skrev:Okej det lät ju inte så svårt, Då ska man bara hitta till korsvägen men det e nog lättare...
Skorpan skrev:var bor/kommer du från??
då kör du 45 in till stan,kör mot malmö sen står det liseberg på skyltarna,du ser det oxåMögel skrev:Surte,
Skorpan skrev:då kör du 45 in till stan,kör mot malmö sen står det liseberg på skyltarna,du ser det oxå
när du har svängt av så kör du förbi liseberg o kommer till en stor rondell (korsvägen) där är det bara till o följa götaplatsen,lätt match
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|