sven666 skrev:ADHD åkning imorgon.. samlas kl13 i borås.. jag åker från GBG vid 12:30 ungefär..
om nån vill med på vansinnesfärd så kan jag svänga förbi GP vid 12:15 ungefär så samåker vi![]()
Mögel skrev:Vad är en ADHD åkning??? Och hur fan kommer man till GP från kungälvs hållet??
sven666 skrev:GP = göta platsen = längst upp på avenyn med den nakna gossen i fontänen..
ADHD åkning = åka hoj med ADHD MC = det går fort och hårt![]()
Skorpan skrev:ingen som ska åka i gbg?
yepp,det hade jag allt tänktMögel skrev:Ska du åka i morgon eller??
Skorpan skrev:yepp,det hade jag allt tänkt![]()
det blir nog nån gång på eftermiddan tror jag,ska du ut?
efter 12 tror jagMögel skrev:Ja jag e arbetslös så jag har as tråkigt, Men du ska ut typ efter jobbet då eller??
Mögel skrev:Jo jo jag vet vart det ligger men jag vet inte hur jag ska komma dit!! Finns ingen som har en BRA karta?? Kollade gulasidorna Jä*vla skit karta...!
sven666 skrev:..men.. hittar du inte till avenyn??![]()
åk in i stan.. åk mot "centrum" helatiden..![]()
kör till liseberg,från korsvägen där följer du skyltar till götaplatsenMögel skrev:Jag åker vilse när jag ska ut från mitt garage![]()
Men e det bara att åka mot centrum så kommer jag till gubben med fisken??
Skorpan skrev:kör till liseberg,från korsvägen där följer du skyltar till götaplatsen![]()
var bor/kommer du från??Mögel skrev:Okej det lät ju inte så svårt, Då ska man bara hitta till korsvägen men det e nog lättare...
Skorpan skrev:var bor/kommer du från??
då kör du 45 in till stan,kör mot malmö sen står det liseberg på skyltarna,du ser det oxåMögel skrev:Surte,
Skorpan skrev:då kör du 45 in till stan,kör mot malmö sen står det liseberg på skyltarna,du ser det oxå
när du har svängt av så kör du förbi liseberg o kommer till en stor rondell (korsvägen) där är det bara till o följa götaplatsen,lätt match![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |