imorgon (Fredag) så ska jag dra mig upp mot orust och hälsa på mormor och morfar på förmiddagen tänkte jag...
eftersom ja tänker köra hoj hade det vart trevligt om det va fler som ville köra med, så kan ja bara vika av sen i så fall
vill ni köra med så skriv här, ja passerar inte GP om ja inte måste imorgon åker vid 11 tiden
Någon som inte ska ut o festa ikväll som har lust att ta en sväng i eftermiddag?
GP @ 1800?
Hell yeah, jag kommer. Skall upp 05 imorgon så blir en lugn kväll
Någon som inte ska ut o festa ikväll som har lust att ta en sväng i eftermiddag?
GP @ 1800?
Skall provköra ett stycke hoj åt en polare vid 8 ... tänkte därför ta en norrtur efter jobbet ... Kornhall, Kärna, Kode osv eller Ödsmål eller nått!
Är det nån som är sugen på att dra åt det hållet?
FÖRGÖRAREN
jag och polarn hakar säkert på vi bor i storahöga när passerar ni?
GP @ 1800?
Hänger på om det är ok
Lugn kväll för mig med
/BW
Dyker la upp vid GP vid 18 då ...
Nån som vet vilken bästa vägen är från Volvo med senaste veckans köproblem i åtanke ... har ju fan missat er andra varenda gång hittills!!!
\m/
Nån som vet vilken bästa vägen är från Volvo med senaste veckans köproblem i åtanke ... har ju fan missat er andra varenda gång hittills!!!
\m/
\m/
Tänkte ha följande upplägg på dagen ungefär:
Vi möts vid Hojride i Älvängen 10.00 och tar en kopp och snackar ihop oss, vid 11.00 åker vi vidare från Hojride på roliga vägar mot Trollhättan, glassar sedan runt på bike en stund och tar en bit mat i Trollhättan eller i närheten och beger oss sedan hemåt.
Hjärtligt välkomna
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |