Miss_Orchidee
Gudomlig sporthojare
Min hoj är stendöd...
jag hatar den
Min hoj är stendöd...jag hatar den
Den tänder inte3144438vad är problemet?
Den tänder inte
hur ofta har man stött på det problemet då
Ne men igår när jag skulle åka hem från bestämd plats så ville den inte gå igång alls. Tändningen och allt funkar, men den startar inte. Det finns soppa i tanken men oavsett är det inte det som är problemet, den hostar inte ens....![]()
Så nu står den kvar där låst sedan igår... jag ska åka dit och sparka lite på den idag och se oom ja kan få igång skiten, men igår va jag på tok för trött och irriterad, på bristningsgränsen till vansinnig över min skrothög till såkallad hoj![]()
Den tänder inte
hur ofta har man stött på det problemet då
Ne men igår när jag skulle åka hem från bestämd plats så ville den inte gå igång alls. Tändningen och allt funkar, men den startar inte. Det finns soppa i tanken men oavsett är det inte det som är problemet, den hostar inte ens....![]()
Så nu står den kvar där låst sedan igår... jag ska åka dit och sparka lite på den idag och se oom ja kan få igång skiten, men igår va jag på tok för trött och irriterad, på bristningsgränsen till vansinnig över min skrothög till såkallad hoj![]()
Ja hoppar körningen vid 12. Kör gärna vid 14-15 om någon är sugen (och vädret tillåter)
Kom om ni är sugna på att ta en sväng! Börjar med mat stop på BK Delsjömotet ca 17:30, sen drar vi järnet![]()
Kom om ni är sugna på att ta en sväng! Börjar med mat stop på BK Delsjömotet ca 17:30, sen drar vi järnet![]()
Jag hänger gärna med nu när jag släppat ner hojen hit. Plus att jag får se lite vad götet har att bjuda på.
Btw. Är det mitt på göta-platsen vid fontänen eller?
(Får se om jag ens lyckas hitta in till götaplatsen med mc'n)
Jag kan ju berätta för er som var med och åkte idag att allt gick bra, jag hitta min bur-parkering men självklart på andra sidan områdetså det blev en knuff upp för den "lilla" backen.
![]()
Tack för första knuff hjälpen åtminstånde![]()
Haha gött att höra att det gick bra till sist, och tack för motionen![]()
Trevlig tur! på återsende![]()
följer med nästa gång!![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |