Stora körtråden! Läs gärna körtips i första inlägget!

illebror

Calcatea Bellator
Gick med
8 May 2006
Ort
Göteborg
Hoj
D675R
Jag satt i bilen och oroade mig över frosthalka i svackorna...så är ni ute o kör sporthoj....jösses!
 

Faster

Snabbare än du!
Gick med
23 May 2005
Ort
Karlskrona
Hoj
GSX-R 1000 K7 (svart) KTM 640 motard
Jaha, nu när det är så fint väder får det väl börja skrivas lite här också :tummenupp
 

xylitol

Ny medlem
Gick med
22 Mar 2007
Ort
Oslo
Hoj
Hornet 600 -01, blå! Tjejmagnet...
lördag 11.40 ...

Är det nån som esugen på att köra en vända?
0706733035...

lite blåst har ingen dött av!!!! :D
 

bikestreet

Spänn fast dig!
Gick med
4 Sep 2005
Ort
Göteborg
Hoj
Scrambler Ducati + Aprilia Dorsoduro 1200
Tog just oskulden på min nya hoj. 5,5 mil blev det. Två par långkalsonger, tre par tröjor samt ett allvädersställ gjorde att jag inte frös det minsta.

Mina första tankar om hojen, jämfört med min förra (SV1000S) är att den är mer snabbstyrd. Otroligt mycket mer snabbstyrd. Men kraften kommer inte lika snabbt. Den är liksom lite seg i starten när man vrider på rullen. Sen låter den ju som en gammel Toyota också men det får man väl acceptera när man köper en hoj med bilmotor :) Annars är jag jätteimponerad.

Ont i rygg och nacke fick jag givetvis, men det är ju en sporthoj...
 

Fabbe

Joy of a toy
Gick med
21 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
GSX-R 1000 K7
Tog just oskulden på min nya hoj. 5,5 mil blev det. Två par långkalsonger, tre par tröjor samt ett allvädersställ gjorde att jag inte frös det minsta.

Mina första tankar om hojen, jämfört med min förra (SV1000S) är att den är mer snabbstyrd. Otroligt mycket mer snabbstyrd. Men kraften kommer inte lika snabbt. Den är liksom lite seg i starten när man vrider på rullen. Sen låter den ju som en gammel Toyota också men det får man väl acceptera när man köper en hoj med bilmotor :) Annars är jag jätteimponerad.

Ont i rygg och nacke fick jag givetvis, men det är ju en sporthoj...

Varva kompis, varva!!! Det är ingen hd du kör längre :D
Du blir snart van vid att ligga på fina varvtal där du har kraften i ett nafs :yoparty
 

bikestreet

Spänn fast dig!
Gick med
4 Sep 2005
Ort
Göteborg
Hoj
Scrambler Ducati + Aprilia Dorsoduro 1200
Varva kompis, varva!!! Det är ingen hd du kör längre :D
Du blir snart van vid att ligga på fina varvtal där du har kraften i ett nafs :yoparty

Den är inte inkörd ännu så jag vill inte varva för mycket. Lekte litegranna efter en stund när den blivit varm, men jag vill inte riskera något.
 

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Ort
USA
Hoj
Jorå
Tog just oskulden på min nya hoj. 5,5 mil blev det. Två par långkalsonger, tre par tröjor samt ett allvädersställ gjorde att jag inte frös det minsta.

Mina första tankar om hojen, jämfört med min förra (SV1000S) är att den är mer snabbstyrd. Otroligt mycket mer snabbstyrd. Men kraften kommer inte lika snabbt. Den är liksom lite seg i starten när man vrider på rullen. Sen låter den ju som en gammel Toyota också men det får man väl acceptera när man köper en hoj med bilmotor :) Annars är jag jätteimponerad.

Ont i rygg och nacke fick jag givetvis, men det är ju en sporthoj...

Inga bilder på skönheten då? :)
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top