Knasbollar
Vem körde snabbast då??
Tre goa gubbar som e´ ute o gasar i december
...här finns fler bilder från dagens körning http://www.29racing.com/ (klicka på "tre idioter")
Kör ni utan skyltar?
va, näee... öhh det e inte vi som kör
Skillnaden mellan man eller mus, stå för det man gör
oj då, en mus som e´ kaxig o inte förstår ironi...
Jaha, nu när det är så fint väder får det väl börja skrivas lite här också
Har du tagit ut henne eller?
Tog just oskulden på min nya hoj. 5,5 mil blev det. Två par långkalsonger, tre par tröjor samt ett allvädersställ gjorde att jag inte frös det minsta.
Mina första tankar om hojen, jämfört med min förra (SV1000S) är att den är mer snabbstyrd. Otroligt mycket mer snabbstyrd. Men kraften kommer inte lika snabbt. Den är liksom lite seg i starten när man vrider på rullen. Sen låter den ju som en gammel Toyota också men det får man väl acceptera när man köper en hoj med bilmotor Annars är jag jätteimponerad.
Ont i rygg och nacke fick jag givetvis, men det är ju en sporthoj...
Varva kompis, varva!!! Det är ingen hd du kör längre
Du blir snart van vid att ligga på fina varvtal där du har kraften i ett nafs
Den är inte inkörd ännu så jag vill inte varva för mycket. Lekte litegranna efter en stund när den blivit varm, men jag vill inte riskera något.
Det gör jag inte, men jag vill heller inte varva skiten ur den med två mil på mätaren. Jag vet hur man kör in en hoj...
Tog just oskulden på min nya hoj. 5,5 mil blev det. Två par långkalsonger, tre par tröjor samt ett allvädersställ gjorde att jag inte frös det minsta.
Mina första tankar om hojen, jämfört med min förra (SV1000S) är att den är mer snabbstyrd. Otroligt mycket mer snabbstyrd. Men kraften kommer inte lika snabbt. Den är liksom lite seg i starten när man vrider på rullen. Sen låter den ju som en gammel Toyota också men det får man väl acceptera när man köper en hoj med bilmotor Annars är jag jätteimponerad.
Ont i rygg och nacke fick jag givetvis, men det är ju en sporthoj...
Inga bilder på skönheten då?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |