Skorpan
Guest
ser ut och bli uppehåll idag
kommer till GP 12.00
kommer till GP 12.00
Last edited:
Tackar för guidningen till de fina MC-vägarna. Jag får väl träna lite på slangandet så ni slipper skämmashenq skrev:Vad sägs om motardträff på GP 11.00? Vi kan ju svänga förbi GP vid 12 också om fler vill åka.
Ymmot skrev:Tackar för guidningen till de fina MC-vägarna. Jag får väl träna lite på slangandet så ni slipper skämmas
henq skrev:Det måste varit nära nog vurprekord idag va?
Två vurpor på de första fem minuterna
Hatar biljävlar som inte flyttar på sej från ytterfilen när innern är friGottis skrev:Jo det är nog rekordet nästan iaf har ännu inte glömt när en viss Z1000 slog runt på avenun förra året....det är nog ännu rekordet
skit väder det blev hem då och dom där bilisterna både jag och skorpan visade nog ett och annat finger på väg hem från Kungälv
Tur att det gick bra,var rätt ställe o åka av på iafhenq skrev:Det måste varit nära nog vurprekord idag va?
Två vurpor på de första fem minuterna
skönt att du inte skadade dig i alla fall. hoppas att vi ses på vägarna snart igen.magnus och ulrika.Chiefen skrev:Hojt hojt, nu kom jag precis hem ifrån röntgen! Tog ju bara 2.5 h att sitta och glo på akuten.
Inga skador på ryggraden. Den fick sig bara en rejäl smäll när jag körde ner i diket och flög iväg över åkern som sig bör när man är stålman!
Hojen verkar rulla fint ialla fall förutom lite skavanker.
Stort tack till Kocz för det provisoriska kopplingshandtaget.
Nästa gång ska jag försöka att hålla mig på vägen!
bortsett från några hjulspinn i pissregnet på vägen hem så var det rätt okt-rex skrev:Onekligen rätt manligt att ge sig ut och åka hoj idag. Halt?
jordfräs editionkosz skrev:Jag har uppdaterat min hoj nu det är jordfräs edition nu,blev pisseblöt med precis dushat hur det nu stavas och bärsen är kall ,måste tacka för en kanon tur även om jag inte såg er så mycket
Edit:srev lite fel
Köp en lott eller tvåChiefen skrev:Hojt hojt, nu kom jag precis hem ifrån röntgen! Tog ju bara 2.5 h att sitta och glo på akuten.
Inga skador på ryggraden. Den fick sig bara en rejäl smäll när jag körde ner i diket och flög iväg över åkern som sig bör när man är stålman!
Hojen verkar rulla fint ialla fall förutom lite skavanker.
Stort tack till Kocz för det provisoriska kopplingshandtaget.
Nästa gång ska jag försöka att hålla mig på vägen!
Appselut!!grön-x skrev:skönt att du inte skadade dig i alla fall. hoppas att vi ses på vägarna snart igen.magnus och ulrika.
jag är på om det är uppehållkosz skrev:Ska ut och åka imon med om vädret är bra hört att det ska bli bra framåt eftermiddagen, det finns fler åkrar som ska plöjas innan vintern nån som har tid idé mellan 12:00 & 14:00 tänkte jag
Hähä..jag hade hängt på om det inte vore för att jag skulle hjälpa exet att flytta. Nu blir det väl mest att jag står bredvid och pekar och kanske bär en liten påse eller nåt!kosz skrev:Ska ut och åka imon med om vädret är bra hört att det ska bli bra framåt eftermiddagen, det finns fler åkrar som ska plöjas innan vintern nån som har tid idé mellan 12:00 & 14:00 tänkte jag
Chiefen skrev:Hähä..jag hade hängt på om det inte vore för att jag skulle hjälpa exet att flytta. Nu blir det väl mest att jag står bredvid och pekar och kanske bär en liten påse eller nåt!
Är väl klar på eftermiddagen någon gång runt 12-13 iofs.
Ryggen gayar sig så det kanske inte är någon vidare bra idé kanske!??
Hakar på nästa gång istället dårå!
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |