Stora körtråden! Läs gärna körtips i första inlägget!

Pacman

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Race-R1 -05, KTM 520 EXC, Suzuki RM 250
Jag siktar på 17:30 men kanske inte hinner riktigt. Vore kanon om ni inte rullar 17:30 utan posar några minuter först. :)
 

Magnuz

Ny medlem
Gick med
27 Feb 2008
Ort
Männedorf
Hoj
Street Triple R
Tackar för dagens tur, slutade dock med en klockning av farbror blå på 195 km/h i snitt under 2 km på 90 sträckan i kållered... Grå Saab 95 civilare.

@Macaper: Du kan va glad att du slapp undan, dom var nämligen ganska intresserade av min "kompis".

Dom undrade också om jag visste vilket mcgäng som käkat på Donken Kungsbacka, o det visste jag ju inte...
 

Fosgate

Singel och glad
Gick med
25 Sep 2005
Ort
Göteborg
Hoj
KAWASAKI Z1000 -03
Tackar för dagens tur, slutade dock med en klockning av farbror blå på 195 km/h i snitt under 2 km på 90 sträckan i kållered... Grå Saab 95 civilare.

@Macaper: Du kan va glad att du slapp undan, dom var nämligen ganska intresserade av min "kompis".

Dom undrade också om jag visste vilket mcgäng som käkat på Donken Kungsbacka, o det visste jag ju inte...

blev någon av med lappen?
 

Killerwhale

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2006
Ort
Göteborg-utsikt över bron
Hoj
2006 Triumph Daytona 955i
Tackar för dagens tur, slutade dock med en klockning av farbror blå på 195 km/h i snitt under 2 km på 90 sträckan i kållered... Grå Saab 95 civilare.

@Macaper: Du kan va glad att du slapp undan, dom var nämligen ganska intresserade av min "kompis".

Dom undrade också om jag visste vilket mcgäng som käkat på Donken Kungsbacka, o det visste jag ju inte...


....det var som....:tuttar
Bengen trålar alltså...
 

jenzino

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2007
Ort
Fel sida landet
Hoj
brap
Tackar för dagens tur, slutade dock med en klockning av farbror blå på 195 km/h i snitt under 2 km på 90 sträckan i kållered... Grå Saab 95 civilare.

@Macaper: Du kan va glad att du slapp undan, dom var nämligen ganska intresserade av min "kompis".

Dom undrade också om jag visste vilket mcgäng som käkat på Donken Kungsbacka, o det visste jag ju inte...

fy fan va trist, vad blev konsekvensen? jag kände det tamejfan på mig, speciellt efter kontrollen på påfarten! undrade var fan du tog vägen, poof så var vi bara 3.. kanske ska va glad att man har lappen kvar...
 

Pacman

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Race-R1 -05, KTM 520 EXC, Suzuki RM 250
Tackar för dagens tur, slutade dock med en klockning av farbror blå på 195 km/h i snitt under 2 km på 90 sträckan i kållered... Grå Saab 95 civilare.

@Macaper: Du kan va glad att du slapp undan, dom var nämligen ganska intresserade av min "kompis".

Dom undrade också om jag visste vilket mcgäng som käkat på Donken Kungsbacka, o det visste jag ju inte...

Å tusan! Du blir utan kort ett tag antar jag? Synd att kvällen skulle sluta så för dig. :(

Hade nån alltså spanat in oss redan på Donken? Där gjorde vi väl ändå inget olagligt? :va
 

Magnuz

Ny medlem
Gick med
27 Feb 2008
Ort
Männedorf
Hoj
Street Triple R
Snuten sa att det var min turdag, o det va det för han sa om jag erkände på plats så skulle han skriva ner hast till 140 så att jag fick behålla kortet. Då kläckte kollegan att det va 90 på just den sträckan... Då svara han: Men jag har ju lovat sparven att han ska få behålla kortet så skriv 120.

Så kortet kvar å 3200 spänn fattigare, känns som att det blir körning imorgon också.
 

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Ort
Vargön
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Snuten sa att det var min turdag, o det va det för han sa om jag erkände på plats så skulle han skriva ner hast till 140 så att jag fick behålla kortet. Då kläckte kollegan att det va 90 på just den sträckan... Då svara han: Men jag har ju lovat sparven att han ska få behålla kortet så skriv 120.

Så kortet kvar å 3200 spänn fattigare, känns som att det blir körning imorgon också.

Köp en trisslott för fan! :)
 

Magnuz

Ny medlem
Gick med
27 Feb 2008
Ort
Männedorf
Hoj
Street Triple R
Å tusan! Du blir utan kort ett tag antar jag? Synd att kvällen skulle sluta så för dig. :(

Hade nån alltså spanat in oss redan på Donken? Där gjorde vi väl ändå inget olagligt? :va

Nix inget olagligt på Donken men dom hade sett oss när dom käkade på
drive-in:en
 

Fosgate

Singel och glad
Gick med
25 Sep 2005
Ort
Göteborg
Hoj
KAWASAKI Z1000 -03
Snuten sa att det var min turdag, o det va det för han sa om jag erkände på plats så skulle han skriva ner hast till 140 så att jag fick behålla kortet. Då kläckte kollegan att det va 90 på just den sträckan... Då svara han: Men jag har ju lovat sparven att han ska få behålla kortet så skriv 120.

Så kortet kvar å 3200 spänn fattigare, känns som att det blir körning imorgon också.

Näää se på fan! dom finns men dom är få... Poliser med medkännsla:tummenupp
 

Pacman

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Race-R1 -05, KTM 520 EXC, Suzuki RM 250
Så kortet kvar å 3200 spänn fattigare, känns som att det blir körning imorgon också.

Nästan så att ett "grattis" är på sin plats. Det var jäkligt billigt för 195 km/h. :tummenupp

Grym tur idag med för övrigt. Har lite bilder som nog dyker upp under morgondagen/kvällen.
 
Last edited:

Macaper

Ny medlem
Gick med
12 Sep 2006
Ort
Göteborg
Hoj
kastrerad
opsie. Jävligt lycklig att du klarade dig så bra ändå

Jag höll inte mer än 130 - två gånger :rolleyes: - trodde du körde av i mölnlycke. Tyckte du sa det när vi drog.

Blev först rätt orolig när vi körde förbi hojen och bilen på påfarten, men såg ingen bil som hakade på över huvudtaget när vi började löda på. Köp du 4 trisslotter så bjuder jag på dem.

Du har några rundor öl att hämta från mig också
 
Last edited:

Macaper

Ny medlem
Gick med
12 Sep 2006
Ort
Göteborg
Hoj
kastrerad
och tack så mycket för turen. Var kul att äntligen få lite ansikten till alla namn och nick av dem man har pratat med här. Hoppas det blir fler körningar snart och jag lovar att inte vara sen nästa gång :D

Och Magnuz, tack :)
 

666

Hatar höst/vinter
Gick med
18 Aug 2007
Ort
Göteborg/Jonsered
Hoj
Gsxr 1000 K8
Snuten sa att det var min turdag, o det va det för han sa om jag erkände på plats så skulle han skriva ner hast till 140 så att jag fick behålla kortet. Då kläckte kollegan att det va 90 på just den sträckan... Då svara han: Men jag har ju lovat sparven att han ska få behålla kortet så skriv 120.

Så kortet kvar å 3200 spänn fattigare, känns som att det blir körning imorgon också.


så gött då....inte kul och bli av med kortet just i början av säsongen :gnissla
grattis får man säga :tummenupp
 
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top