Tackar för dagens tur, slutade dock med en klockning av farbror blå på 195 km/h i snitt under 2 km på 90 sträckan i kållered... Grå Saab 95 civilare.
@Macaper: Du kan va glad att du slapp undan, dom var nämligen ganska intresserade av min "kompis".
Dom undrade också om jag visste vilket mcgäng som käkat på Donken Kungsbacka, o det visste jag ju inte...
Tackar för dagens tur, slutade dock med en klockning av farbror blå på 195 km/h i snitt under 2 km på 90 sträckan i kållered... Grå Saab 95 civilare.
@Macaper: Du kan va glad att du slapp undan, dom var nämligen ganska intresserade av min "kompis".
Dom undrade också om jag visste vilket mcgäng som käkat på Donken Kungsbacka, o det visste jag ju inte...
Snuten sa att det var min turdag, o det va det för han sa om jag erkände på plats så skulle han skriva ner hast till 140 så att jag fick behålla kortet. Då kläckte kollegan att det va 90 på just den sträckan... Då svara han: Men jag har ju lovat sparven att han ska få behålla kortet så skriv 120.
Så kortet kvar å 3200 spänn fattigare, känns som att det blir körning imorgon också.
Å tusan! Du blir utan kort ett tag antar jag? Synd att kvällen skulle sluta så för dig.
Hade nån alltså spanat in oss redan på Donken? Där gjorde vi väl ändå inget olagligt?
Snuten sa att det var min turdag, o det va det för han sa om jag erkände på plats så skulle han skriva ner hast till 140 så att jag fick behålla kortet. Då kläckte kollegan att det va 90 på just den sträckan... Då svara han: Men jag har ju lovat sparven att han ska få behålla kortet så skriv 120.
Så kortet kvar å 3200 spänn fattigare, känns som att det blir körning imorgon också.
Japp jag e en mycket lycklig man idag, trisslott imorgon!
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |