Stora körtråden! Läs gärna körtips i första inlägget!

Mekahno

bara en tanke...
Gick med
4 Jul 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha FZR 600r -95
precis klar med meckandet... nu ska vi se om skiten håller... står en grabb lite vilsen på GP med en läckande hoj är det bara jag, och då ber jag om skjuts hem.
 

Sjöbusen

Ny medlem
Gick med
11 Mar 2007
Ort
Kongsberg
Hoj
n/a
Mekahno, vi åkte typ kvart över från GP efter att parkeringsvakterna varit där med långa fingret och sagt aja baja. Iaf var vi bara två som åkte idag, kallt men trevligt var det.
 

aze

#52 Rec 2010
Gick med
23 Jan 2007
Ort
Göteborg
Hoj
R6 ratrace edition
Låter fint. Blir det nån mastodonttur?? Redan kört 40 mil idag. Kallt JAA :rolleyes:
 

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Ort
USA
Hoj
Jorå
Härligt med lite körning :banana

Behöver inte bli någon jättesväng för mig inte, hyffsat svalt idag :)
 

illebror

Calcatea Bellator
Gick med
8 May 2006
Ort
Göteborg
Hoj
D675R
Mekahno, vi åkte typ kvart över från GP efter att parkeringsvakterna varit där med långa fingret och sagt aja baja. Iaf var vi bara två som åkte idag, kallt men trevligt var det.

Jaså?

Häromdagen stod jag på GP med några andra hojar, några meter bort stod det en raggarbil o hängde. En parkeringsvaktsbil kör fram, parkeringsvakten hoppar ut o snackar med raggarbilsföraren, det pekas lite mot oss hojåkare och sedan säger parkeringsvakten med halvhög röst till bilföraren "Vill ni stå här får ni skaffa motorcykel som dom där" Sen vinkar parkeringsvakten till oss o drar.

Händer ju relativt ofta att polisen står o tittar på våra fina cyklar på GP också, har aldrig sett dem säga till någon att flytta på sig. Förutom när det varit evenemang på gång. Då har de oftast bara informerat vänligt att "det kommer mycket folk hit snart, kan ni vara snälla o flytta på er".
 

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
EDIT: Vi åker INTE till VBG, vi åker en kortare tur lite närmre stan :tummenupp

Jag och Zarrell tänkte åka ner till Varberg på hans xr125 (eftersom min egen är krashad) och ta en glass, åker från Kungsbacka mellan 18:00 och 18:30.

Egentligen skulle Pinky med oss men han fick dambesök :tuttar och då är ju det såklart viktigare :)

Ni kanske skulle vilja hänga med ner?
Eller om ni vill träffas någon annanstans söderut och fika lite!? Kanske bara donken i Kungsbacka om ni inte vill köra så långt :) Vi åkte runt själva igår och det var inte så jättekul


Ring gärna mig om ni är "intresserade" eller bara tänkte stanna i KBA :tummenupp :)

0708-374312
 
Last edited:

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Ort
USA
Hoj
Jorå
Jag och Zarrell tänkte åka ner till Varberg på hans xr125 (eftersom min egen är krashad) och ta en glass, åker från Kungsbacka mellan 18:00 och 18:30.

Egentligen skulle Pinky med oss men han fick dambesök :tuttar och då är ju det såklart viktigare :)

Ni kanske skulle vilja hänga med ner? Eller om ni vill träffas någon annanstans söderut och fika lite!? Kanske bara donken i Kungsbacka om ni inte vill köra så långt :) Vi åkte runt själva igår och det var inte så jättekul


Ring gärna mig om ni är "intresserade" eller bara tänkte stanna i KBA :tummenupp :)

0708-374312
Varberg känns lite långt för min del.
Kungsbacka är mer troligt då :)

Men svårt att säga tid/plats redan nu...
 

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Varberg känns lite långt för min del.
Kungsbacka är mer troligt då :)

Men svårt att säga tid/plats redan nu...

Vi kände också att VBG är lite långt, vi var där igår också :)

Ok, men ni kan väl ringa mig om/när ni vet lite mer om var ni tänkte stanna?

Valda trekant kanske?

:tummenupp
 

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gôtteborg
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Ni som kör hoj för att ha en ursäkt att fika och äta glass måste åka till Träslövsläge i sommar. Helgerna borde det vara öppet på redan.

Bästaste glassen i mannaminne :tummenupp
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top