Tack för en trevlig o kurvig tur idag! Shit va poliser det var ute i stan. Flera bilar väntandes på påfarter och helikoptern cirkulerade...
Jepp jag såg han på påfarten och sen fick jag bråttom, Hade inte tid att vinka hej då
Tackar oxå för en kul sväng. Det gick ju lite sakta pga av Bosse på sin Motard, men ändå!
Det var då själva fan, när man väll ska ut på sin efterlängtade tur kommer man ner till garaget och finner att cykeln blivit våldtagen p.g.a ett tattit stöld försök.
Så ena bromsskivan måste bytas sen dom brutit upp ett skivlås sen får jag se om tändningslåset också behövs bytas ut . Då var det bara att planera om sin helg. Jag kan ju passa på och fråga om någon har en bromsskiva till salu till en gixxer 750 -96 ?
Jag är väll ändå glad att ha cykeln kvar, kunde säkerligen vart värre. Vi syns förhoppningsvis senare i sommar....
Jepp jag såg han på påfarten och sen fick jag bråttom, Hade inte tid att vinka hej då
Tackar oxå för en kul sväng. Det gick ju lite sakta pga av Bosse på sin Motard, men ändå!
Dessa jävla motarder
Fifan för att bli omkörd av motard, det kändes!
Mycket trevlig tur, tack alla.
Turen var kort med kul. Mycket varmare än såhär ska det nog inte vara. Första gången på över en månad man kommer hem utan att vara genomsvettig.
Fyfan va pissigt. Hur stod hojen? Gemensamt garage?
Nån som vet hur status är gällande fukt på asfalten neråt Fjärås till???
Ähh, du har väl inte slicks??
Ska ru me?
Är fanken lite sugen då jag fick göra turen kort i förmiddags...
Ska ja komma upp om 20?
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |