Stora körtråden! Läs gärna körtips i första inlägget!

Sir Daniel

Duke of Hazzard
Gick med
6 Jun 2005
Ort
Göteborg
Hoj
Super Duke R -08
Hade gärna kommit men skall på STCC i hamnen och sedan blir det lite öl på stan med kompisarna, skall kolla fotboll.
 

wolf_1

Ät gör man endå dör man.
Gick med
1 Sep 2006
Ort
Mora
Hoj
Gsxr 750 -96
Det var då själva fan, när man väll ska ut på sin efterlängtade tur kommer man ner till garaget och finner att cykeln blivit våldtagen p.g.a ett tattit stöld försök. :mad:

Så ena bromsskivan måste bytas sen dom brutit upp ett skivlås sen får jag se om tändningslåset också behövs bytas ut :huvet . Då var det bara att planera om sin helg. Jag kan ju passa på och fråga om någon har en bromsskiva till salu till en gixxer 750 -96 ?

Jag är väll ändå glad att ha cykeln kvar, kunde säkerligen vart värre. Vi syns förhoppningsvis senare i sommar....
 

Firefox

Member of Grums Riders
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Bläjd helsvart -08 till salu
Tack för en trevlig o kurvig tur idag! Shit va poliser det var ute i stan. Flera bilar väntandes på påfarter och helikoptern cirkulerade...
 

Rick

The silver bullet since 1978
Gick med
4 Jul 2006
Ort
Sävedalen
Hoj
KTM 690 Enduro R -13
Tack för en trevlig o kurvig tur idag! Shit va poliser det var ute i stan. Flera bilar väntandes på påfarter och helikoptern cirkulerade...

Jepp jag såg han på påfarten och sen fick jag bråttom, Hade inte tid att vinka hej då :D

Tackar oxå för en kul sväng. Det gick ju lite sakta pga av Bosse på sin Motard, men ändå! :rolleyes:
 

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Ort
Vargön
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Jepp jag såg han på påfarten och sen fick jag bråttom, Hade inte tid att vinka hej då :D

Tackar oxå för en kul sväng. Det gick ju lite sakta pga av Bosse på sin Motard, men ändå! :rolleyes:

Dessa jävla motarder :mad:
Fifan för att bli omkörd av motard, det kändes!
:rolleyes:



Mycket trevlig tur, tack alla. :)
 
Last edited:

bikestreet

Spänn fast dig!
Gick med
4 Sep 2005
Ort
Göteborg
Hoj
Scrambler Ducati + Aprilia Dorsoduro 1200
Turen var kort med kul. Mycket varmare än såhär ska det nog inte vara. Första gången på över en månad man kommer hem utan att vara genomsvettig.

Det var då själva fan, när man väll ska ut på sin efterlängtade tur kommer man ner till garaget och finner att cykeln blivit våldtagen p.g.a ett tattit stöld försök. :mad:

Så ena bromsskivan måste bytas sen dom brutit upp ett skivlås sen får jag se om tändningslåset också behövs bytas ut :huvet . Då var det bara att planera om sin helg. Jag kan ju passa på och fråga om någon har en bromsskiva till salu till en gixxer 750 -96 ?

Jag är väll ändå glad att ha cykeln kvar, kunde säkerligen vart värre. Vi syns förhoppningsvis senare i sommar....

Fyfan va pissigt. Hur stod hojen? Gemensamt garage?
 
Last edited:

Naken

Ny medlem
Gick med
17 Mar 2007
Ort
Majorna
Hoj
NC700X
Himla go körning idag. Tur att man håller hastigheten så inte man blir stoppad av polisen som står å lurar vid påfarterna med helikopterassistans i luften.

Nu e de snart dax för öl...å fotboll eller va de va för nåt vi skulle kolla på.
 

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Ser Kaknästornet från köket
Hoj
RSV1000R
Jepp jag såg han på påfarten och sen fick jag bråttom, Hade inte tid att vinka hej då :D

Tackar oxå för en kul sväng. Det gick ju lite sakta pga av Bosse på sin Motard, men ändå! :rolleyes:

Dessa jävla motarder :mad:
Fifan för att bli omkörd av motard, det kändes!
:rolleyes:



Mycket trevlig tur, tack alla. :)

Bah, jag var ju tvungen att bromsa så jag inte skulle tjöra på era trötta tras-trajjär :mad:

Kul så länge det svängde, sen körde ni för fort på motorvägen då var det inte ql längre :gråta
 

wolf_1

Ät gör man endå dör man.
Gick med
1 Sep 2006
Ort
Mora
Hoj
Gsxr 750 -96
Turen var kort med kul. Mycket varmare än såhär ska det nog inte vara. Första gången på över en månad man kommer hem utan att vara genomsvettig.



Fyfan va pissigt. Hur stod hojen? Gemensamt garage?

Japp, ett gemensamt garage. Jag vet att folk är dåliga på att stänga dörren in till garaget eftersom det inte är någon automatiskt dörr installerad, så jag hade mina misstankar om att detta kunde ske vilket det så klart fick lov att göra. Man kunde se att dom tittat på mc:na brevid eftersom överdragen var bortkastade vid sidan av, det sluta med att min hoj var mest intressant att förstöra.

Blir väll dags att se över garageplatsen och hitta något bättre så man får ha sin hoj ifred nu.
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top