Stora körtråden! Läs gärna körtips i första inlägget!

elie

Ny medlem
Gick med
5 Oct 2008
Hoj
06 R1 ,08 R1, 04 R1, 99 R1, cbr 600f
ska komma förbi jag me men 12 hinner jag inte så då får d bli på vägen..jag ha hög feber men ska fan ut idag me..

tcg

Expensive bad habbits
Gick med
5 Feb 2008
Hoj
ZX-10R -16, Tidigare hojar: ZX-10R -15, ZX-10R -08, ZX-10R -05, ZX-10R -04 x2, ZX-9R -98
Stort tack för en riktigt trevlig runda idag! Bra sammanhållning i gruppen på 20 sporthojar som slet lite asfalt i gassande sol!

Årets första runda för mig och jag är toppennöjd med min nya cykel! :banana

Träffade både nytt och gammalt folk, som vanligt är alla som kör sporthoj trevliga och hjälpsamma! Klart värt att åka 8mil transportsträcka för dessa körningar! :tummenupp

JimmyE

Det man inte minns har aldrig hänt!!!
Gick med
23 Nov 2004
Hoj
Blade 954:a "Black Edition"
Måste bara tacka för i dag. Härlig körning och sköna "lirare" Har vart medlem på SH länge nu, men aldrig kommit mig för att åka från GP innan.
Fan vad dum man varit:D

tcg

Expensive bad habbits
Gick med
5 Feb 2008
Hoj
ZX-10R -16, Tidigare hojar: ZX-10R -15, ZX-10R -08, ZX-10R -05, ZX-10R -04 x2, ZX-9R -98
Ni som tog bilder idag, har ni lust att maila dem till mig eller lägga upp dem någonstans för nedladdning?
Mutor kan ges i utbyte mot bra bilder. ;)

Pysch

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Hoj
-
Ni som tog bilder idag, har ni lust att maila dem till mig eller lägga upp dem någonstans för nedladdning?
Mutor kan ges i utbyte mot bra bilder. ;)

Det kommer några bilder här snart. Blev lite över 700 bilder igår, men endast 3% som var nått att ha :D
Råkade somna i soffan i går vid 19tiden, och vaknade i samma soffa nu vid 6.30 :3freak

Alla bilder är förminskade till endast 20%, så om ni vill ha full upplösning får ni skicka ett PM.

Bifogat

• IMG_3659-2.jpg
    IMG_3659-2.jpg
    154.6 KB · Visningar: 89

crillepille64

Ny medlem
Gick med
19 Oct 2005
Hoj
ZX10R 2011 Banhoj
Bara 4 grader här i Kärra nu kl.11
Tror det är lite dåligt med fäste hade lite problem i går fick axa och bromsa några gånger innan det var okej. Annars spann den bara vid fullt gaspådrag.
Väntar lite och ser om tempen går upp lite. Någåt nummer ifall ni drar ut och man ev. vill möta upp senare?

PS. Tack för en trevlig körning i går blev faktiskt 20 mil. Jag och lemmel drog en tur till Kungälv och Kareby efter ni hade dragit i väg.

Maru

Ny medlem
Gick med
13 Sep 2004
Hoj
Street triple, kraschad
Last edited:

cbr600rr_06

Ny medlem
Gick med
26 Feb 2009
Hoj
honda 06
ska komma förbi jag me men 12 hinner jag inte så då får d bli på vägen..jag ha hög feber men ska fan ut idag me..

hej alla hojjare=)
är på besök så jag vill ut och åka med riktiga bikers som kan sin sak..sporthoj då<,;;,;p; har inga saker/hjälm,ställ elr nt, skulle bara vara skitskoj att busa med er lite.så? vad säger ni, har ni en plats tillbakom någon o en hjälm att låna ut...strl på min lile body är xs-s kan ha större med är sösa såhehe fossingarna är 37, men går ju att stoppa papper i dem hehe.
you make my day...kisses for you all..pm msn så addar jag den som törs;P

Pysch

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Hoj
-
Kroppsmåttet låter bra... :howyoudoin

Du kan få låna min utrustning, men det kanske ser lite konstigt ut att glida omkring med den i min bil...

Bio ikväll?

Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...