Stora körtråden! Läs gärna körtips i första inlägget!

Maffe

9
Gick med
18 Jul 2007
Hoj
SV650s
Hopp, då har man tagit kortet och köpt en sketen hoj för att ha nåt att köra på tills man hittar "the one".

Men vart kör man? Har tutat runt björlanda, genom alleby... runt i säve... men känns som att det borde finnas härliga rutter att köra.

Så... invig en nybörjare. Vart ska jag åka när jag bara vill ut och åka? Har tjejen där bak så tips på mysiga stopp mottages även tacksamt!! :)

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
Hopp, då har man tagit kortet och köpt en sketen hoj för att ha nåt att köra på tills man hittar "the one".

Men vart kör man? Har tutat runt björlanda, genom alleby... runt i säve... men känns som att det borde finnas härliga rutter att köra.

Så... invig en nybörjare. Vart ska jag åka när jag bara vill ut och åka? Har tjejen där bak så tips på mysiga stopp mottages även tacksamt!! :)

kör förbi säve å sen motkonhallsfärjan.. ta färjan över å sen så kör du bara rakt hela tiden .. du kommer märka att det finns en del goa vägar .. eller så gör du så att du inväntar nästa gång nån skriver att dom ska ut å köra å hakar på dom .....det finns väldigt fina vägar runt om kungsbacka oxå .. du har sättila lygnen hyssna . fjärås .. tostared men där skulle jag ta det lungt för det ligger ganska mycket grus på vägen ..

Maffe

9
Gick med
18 Jul 2007
Hoj
SV650s
kör förbi säve å sen motkonhallsfärjan.. ta färjan över å sen så kör du bara rakt hela tiden .. du kommer märka att det finns en del goa vägar .. eller så gör du så att du inväntar nästa gång nån skriver att dom ska ut å köra å hakar på dom .....det finns väldigt fina vägar runt om kungsbacka oxå .. du har sättila lygnen hyssna . fjärås .. tostared men där skulle jag ta det lungt för det ligger ganska mycket grus på vägen ..

Tack för tipset!

Får testa åka över med färjan. Håller ögonen öppna här också...:)

kwasten

helgas house of pain
Gick med
16 Jun 2006
Hoj
BMW R Nine T Racer

pass på bara, vet flera som blivit stoppade i fartkontroll strax innan / efter färjan med diverse resultat. Dock ett par tre år sen sist jag hörde nått.

Grymt goa vägar dock.

Peter_E

Ny medlem
Gick med
21 Mar 2006
Hoj
1999 - Yamaha Thunderace
Äntligen... nu pyser frugan och lilleman bort ett par dagar... Någon eller några som är sugna på att köra i morgon? Kan vara på GP mellan 17 och 17.30 ungefär.

elie

Ny medlem
Gick med
5 Oct 2008
Hoj
06 R1 ,08 R1, 04 R1, 99 R1, cbr 600f
med tanke på att vårat gäng e ute o kör i norge nu så känner man sig ensam idag..ska vi samla ihop ettt nytt gäng som är sugna på o köra idag eftermiddag :)

opello

:)
Gick med
1 May 2008
Hoj
VZ800. Förbrukade=GSXR1000-K9, GSX1000R-K5, GSX1000R-K8, NINJA636-03, R1-03, GSX750R-96
med tanke på att vårat gäng e ute o kör i norge nu så känner man sig ensam idag..ska vi samla ihop ettt nytt gäng som är sugna på o köra idag eftermiddag :)

Hur kul är det att köra med dig då?Din lilla snigel!!!!!:tuttar

opello

:)
Gick med
1 May 2008
Hoj
VZ800. Förbrukade=GSXR1000-K9, GSX1000R-K5, GSX1000R-K8, NINJA636-03, R1-03, GSX750R-96
öööhhh din lillla snigel kommer du inte ihåg vad jag gjorde me dig igår ;)

Nee kommer inte ihåg. Eller menar du när du körde så långsamt på motorvägen att en bil höll på o köra på dig o jag blev skraj? Nått klantigt lär det ju ha vart:tungan

Ässet76

Ny medlem
Gick med
22 Jul 2007
Hoj
R1 -00 (såld), R1 -08 och en CB 900F Bol Dor -81
Nee kommer inte ihåg. Eller menar du när du körde så långsamt på motorvägen att en bil höll på o köra på dig o jag blev skraj? Nått klantigt lär det ju ha vart:tungan

Han kanske var nojig som vanligt över ngt och inte kunde hålla kurs och fart..:tungan

Halloj föresten!

Straightster

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2009
Hoj
1997 Honda CRB1000F
Tur imorgon lördag?

Nyinflyttad till Gbg så jag tänkte det kunde vara kul med en runda med andra åkare i trakten.
Någon som planerar en liten tur imorgon?

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0