Stora körtråden! Läs gärna körtips i första inlägget!

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Hoj
ITALIA
Jag tänkte köra en rätt lugn sväng mot hyssna->seglora->borås->bollebygd med start vid 15 eller så. Den nya pärlan är bara halvförsäkrad än så länge så det blir inget racetempo, men det är fritt att hänga på.

Ska till garaget en sväng men skicka ett sms om ni ska med så kan jag ta svängen till gp. 0709-523888

jag hakar på :tummenupp

men ska man verkligen ses på GP? står dte inte en stor scen och öltält där?:va

Gazza

Gazza
Gick med
12 Sep 2007
Hoj
CBR 600 FS - 02
Jag tänkte köra en rätt lugn sväng mot hyssna->seglora->borås->bollebygd med start vid 15 eller så. Den nya pärlan är bara halvförsäkrad än så länge så det blir inget racetempo, men det är fritt att hänga på.

Ska till garaget en sväng men skicka ett sms om ni ska med så kan jag ta svängen till gp. 0709-523888
Vill gärna haka på men helst att man åker vid 16 om ni kan!?

Zam

jensen.nu:929
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda VTR SP-2, BMW R nineT
Det är sant, gp blir inte bra. Ska vi ta avfarten mot delsjöområdet/burger king på rv40 då? Jag kan kompromissa till halv fyra, men jag föredrar tre, framförallt för att himlen ser mörk ut.

Zam

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kommer man fram till GP nudå? Jag hänger på iaf, ska bara slänga på mig stället

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Hoj
ITALIA
sorry Zam, GP var ju som jag misstänkt avstängd, jag och polaren väntade en stund uppe vid viktor rydbergsgatan men kändes ganska lönlöst efter en stund då hela vägen var avstängd, försökte ringa nummret du lämna med men det var ej i bruk :va

blev en fin tur på ca 3h iallafall, inte en droppe regn heller, ibland ska man ha flyt :D

Zam

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Det är lugnt, jag valsade runt lite runt GP, men jag gav också upp till slut. Dock när jag kom ner till Härryda så såg det så mörkt ut(även lite blött på vägen) så jag vände över Härskogen, bort till Älvängen över jordfallsbron och sen kungälv->lilla edet->stenugnsund->marstrand->kornhall->ytterby->säver och hem. Klarade mig också från regn och fick grym tur. SP2an är verkligen det underbaraste som skapats :)

Q-ster

www.q-ster.se
Gick med
6 Aug 2005
Hoj
cbr1000rr 08(rossi edition) , cbr1000rr 08 race(monster), cbr1000rr 07'(till salu) cbr600 f4i stunt med richi!(till salu!)
Jag och per (Opello) och kanske Nicklas kör ifrån mc donalds i sisjön/åby kl 17:30...
Ni kan sms'a om ni behöver det senare...Q-ster 0701451918

opello

:)
Gick med
1 May 2008
Hoj
VZ800. Förbrukade=GSXR1000-K9, GSX1000R-K5, GSX1000R-K8, NINJA636-03, R1-03, GSX750R-96
Jag och per (Opello) och kanske Nicklas kör ifrån mc donalds i sisjön/åby kl 17:30...
Ni kan sms'a om ni behöver det senare...Q-ster 0701451918

Elie har körförbud :D, Antonio tar hand om "the bad guys". :) Men grozny och Eteam är på! :tuttar:banana

Firefox

Member of Grums Riders
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Bläjd helsvart -08 till salu
Vill oxå ut :mad: men har sista MÅSTE-träningen idag :huvet

Satsar på att köra imorn och att ni inte blivit less efter idag :)

Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM