Stora körtråden! Läs gärna körtips i första inlägget!

Killerwhale

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2006
Hoj
2006 Triumph Daytona 955i
Hej vänner, nu är hojen fin igen och jag väntar bara på att regskylten o kontrollmärket ska komma i dagarna :D

Vem vill ut o köra en runda på Lördag? Ska bli fint väder då med....

Jag får nog ta det lite lugnt men vilka vill träffas??:banana

Med tanke på att jag blev påkörd för ett tag sedan och fortfarande har skador som strular i knä/axel så skulle jag uppskatta en dag ute i lugnt tempo....kanske måste stanna ibland och sträcka ut korsband o skit...

Gazza

Gazza
Gick med
12 Sep 2007
Hoj
CBR 600 FS - 02
Med tanke på att jag blev påkörd för ett tag sedan och fortfarande har skador som strular i knä/axel så skulle jag uppskatta en dag ute i lugnt tempo....kanske måste stanna ibland och sträcka ut korsband o skit...
Auch..... Det låter inte skönt...
Jag vill också köra......puhu puhu.....ingen tid:rolleyes: Fr o m nästa vecka, då smäller det:yoparty
Eh föresten, har ni vägarna förbi så kom till Södra Gubberogatan 8 på lördag, centralt vi Ullevi typ...kickboxningstävling!!! Kom o heja på mig!

Killerwhale

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2006
Hoj
Jag vill också köra......puhu puhu.....ingen tid:rolleyes: Fr o m nästa vecka, då smäller det:yoparty
Eh föresten, har ni vägarna förbi så kom till Södra Gubberogatan 8 på lördag, centralt vi Ullevi typ...kickboxningstävling!!! Kom o heja på mig!

Kan komma förbi lite lojt o slånerej.....:tummenupp

Nahrå, var en av dom första sex som tränade krav maga i GBG men den skiten lämpar sig inte i tävlingssammanhang!! LYCKA TILL!!! :tuttar

snowwhite

GOOOO ROSSI!!
Gick med
13 Apr 2004
Hoj
Kawasaki ZX6R -03-Såld

Lycka till, kanske kommer förbi :D

USCH tråkigt att höra!!!

Jag kör gärna med dig...vi kör lugnt :D

Last edited:

Killerwhale

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2006
Hoj
Tränade du med Marcus och Robban i Majorna?? Isåfall har vi tränat tillsammans..

Marcus o Robban var inte med från början, det var en ytterst liten snubbe som såg ut som en svartrockare....men aj vad det hade gjort ont att dumma sig där. Han hade en livvakts firma nere i gamla sockerbruket. Och vi höll till i en källarlokal som typ rymde 6 pers :) (edit) Kommer ihåg att det var ett gäng polska påliser som tränade där under dagarna.....
Robban kom med strax efter då han kom hem från legionen...tror jag.
Enligt hörsägen så åkte väl Robban ner till Israel och fixade till sig agenturen till Krav Maga i hela Europa. Därav fick inte den förstnämnda lära ut längre.

...jag slutade då folk började lägga på sig 30Kg muskler per år och satte upp Israeliska flaggor på väggarna... :rolleyes:

Last edited:

hef

Medlem
Gick med
31 Jul 2008
Hoj
CB1000RA
Jag är ev på med skjuts.. så en lugnare tur är att föredra!! om man vill åka tidigare kan man ju åka och titta på stollarna som skall köra fiddy i Trollhättan.. dit kan ju även stollar från Uddevalla ansluta!! :D :tummenupp

Darth Väder

Irregular firing (dis)order
Gick med
30 Apr 2003
Hoj
Hojlös
Jag är ev på med skjuts.. så en lugnare tur är att föredra!! om man vill åka tidigare kan man ju åka och titta på stollarna som skall köra fiddy i Trollhättan.. dit kan ju även stollar från Uddevalla ansluta!! :D :tummenupp

Då beslutar jag åt eder att ni åker kl 13 från GP via Kungälv och gamla vägen upp mot Lila Eddet och Tröllhatten och det fabulösa mat-o-dryck-stället Strandgatan, så ansluter jag och kanske någon fler :)

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Då beslutar jag åt eder att ni åker kl 13 från GP via Kungälv och gamla vägen upp mot Lila Eddet och Tröllhatten och det fabulösa mat-o-dryck-stället Strandgatan, så ansluter jag och kanske någon fler :)

Strandcafet är riktigt trevligt, de här kanske man skall möta upp. Jag lär nog vara lite hungrig efter att spöat folket i fiddy-race:t.

vince

Ny medlem
Gick med
24 May 2009
Hoj
VFR800
jag är på en lördagstur norrut, vilken tid spelar mindre roll men honda måste få in en spegel innan dess bara:tungan

hef

Medlem
Gick med
31 Jul 2008
Hoj
CB1000RA

Richi-Rich

Kör i alla andras tempo!
Gick med
16 Apr 2007
Hoj
2xR1
Jag anländer 13:00 på GP på lördag! kom ni som vill ... slå en signal innan eller något på lördag om det blir annan tid... 0736-369648... Drar även ut fredag eftermiddag efter jobbet runt 15:00 snåret om ni vill haka på hej svej... :D

Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM