inte så varmt heller för den delen!!
inte så varmt? det var svinkallt. speciellt på hemvägen, pressade hojen lite på E20, ca 270-280
för att tina tog jag en öl och la mig i ett varmt bad
inte så varmt heller för den delen!!
Yes vi kör vid 12:30 någon mer som är sugen
Kan ja haka på? blir premiär för mig...
yes det är bara o haka på..vi hade tänkt mölnlyckes shell vid 13 tiden om d går bra??
ingen mer som ska ut o köra med oss idag innan påskfirandet..samling 13:00 shell mölnlycke
Kul kul kul Hoppas ni alla får skoj Jag själv ska ut o köra en sväng också.
Kör försiktigt!
nån som vill hänga på imorn .. eller är ni för bakfulla imorn
Om jag och du åker ens nära ihop så kommer folk tro att våran enhetliga klädsel med orange/vit berikjacka och lindstrandsbrallor är gay=)
Om jag och du åker ens nära ihop så kommer folk tro att våran enhetliga klädsel med orange/vit berikjacka och lindstrandsbrallor är gay=)
vadå tro??? vi vet...
vafan ska du säga..komemr jag imorn vilket jag tror så kommer vi se ut som värsta trekanten
hahahhah då ska du se när jag å elie åker ihop när vi har hela skinnstället på oss hahha . ser exakt likadana ut .
för den som vill hänga på . så blir det som vanligt vid 12 tiden på gp. jag å alex är redan på
hahahhah då ska du se när jag å elie åker ihop när vi har hela skinnstället på oss hahha . ser exakt likadana ut .
för den som vill hänga på . så blir det som vanligt vid 12 tiden på gp. jag å alex är redan på
jag behöver ett nytt framdäck, finns det nån som har något liggandes kanske som man kan få köpa billigt
nån som vill hänga på imorn .. eller är ni för bakfulla imorn
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |