inte så varmt heller för den delen!!
inte så varmt? det var svinkallt. speciellt på hemvägen, pressade hojen lite på E20, ca 270-280
för att tina tog jag en öl och la mig i ett varmt bad
inte så varmt heller för den delen!!
Yes vi kör vid 12:30 någon mer som är sugen
Kan ja haka på? blir premiär för mig...
yes det är bara o haka på..vi hade tänkt mölnlyckes shell vid 13 tiden om d går bra??
ingen mer som ska ut o köra med oss idag innan påskfirandet..samling 13:00 shell mölnlycke
Kul kul kul Hoppas ni alla får skoj Jag själv ska ut o köra en sväng också.
Kör försiktigt!
nån som vill hänga på imorn .. eller är ni för bakfulla imorn
Om jag och du åker ens nära ihop så kommer folk tro att våran enhetliga klädsel med orange/vit berikjacka och lindstrandsbrallor är gay=)
Om jag och du åker ens nära ihop så kommer folk tro att våran enhetliga klädsel med orange/vit berikjacka och lindstrandsbrallor är gay=)
vadå tro??? vi vet...
vafan ska du säga..komemr jag imorn vilket jag tror så kommer vi se ut som värsta trekanten
hahahhah då ska du se när jag å elie åker ihop när vi har hela skinnstället på oss hahha . ser exakt likadana ut .
för den som vill hänga på . så blir det som vanligt vid 12 tiden på gp. jag å alex är redan på
hahahhah då ska du se när jag å elie åker ihop när vi har hela skinnstället på oss hahha . ser exakt likadana ut .
för den som vill hänga på . så blir det som vanligt vid 12 tiden på gp. jag å alex är redan på
jag behöver ett nytt framdäck, finns det nån som har något liggandes kanske som man kan få köpa billigt
nån som vill hänga på imorn .. eller är ni för bakfulla imorn
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |