Stora körtråden! Läs gärna körtips i första inlägget!

crillepille64

Ny medlem
Gick med
19 Oct 2005
Ort
En bit utanför stan.
Hoj
ZX10R 2011 Banhoj
Ja nu är altan färdigbyggd så nu blir det åka av. Han tillockmed dricka in den i dag med grill + diverse tillbehör :D
3 st hojåkare var med på premieren på altan men de drack bara saft och kaffe :banana:banana(gixolito gang)
Imorgon är jag villig och åka en sväng men blir svårt med 12 tror jag tacksam om det kunde bli lite senare eller om vi kunde träffas lite längre upp mot Lödöse.
Ring om det blir nogot snabbt beslut 0709-574775
 
Last edited:

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Ort
Vargön
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Ja nu är altan färdigbyggd så nu blir det åka av. Han tillockmed dricka in den i dag med grill + diverse tillbehör :D
3 st hojåkare var med på premieren på altan men de drack bara saft och kaffe :banana:banana(gixolito gang)
Imorgon är jag villig och åka en sväng men blir svårt med 12 tror jag tacksam om det kunde bli lite senare eller om vi kunde träffas lite längre upp mot Lödösö.
Ring om det blir nogot snabbt beslut 0709-574775

Jag kan tänka mig tur lite senare på dagen med. Är tillbaka i stan vid 14tiden. :)
 

rejjsarn1

jeg e annorlunda O.o
Gick med
29 May 2009
Ort
kungälv
Hoj
2015 års husqvarna 1000cc gräsklippare. Och en såndär grön med stora däck.
Haha, måste bara fråga ! vilka grabbar var det som körde en sväng förbi kungälv igår ? endel sport hojjar och en svart husaberg var det bland annat...

mvh Andreas / snubben på en vit kawasaki,.
 

Firefox

Member of Grums Riders
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Bläjd helsvart -08 till salu
Det är helg, inget regn, kanske lite sol, ingen snö på vägarna och fiken har öppet! Hojojoj åka kl 12 på GP som vanligt. Ses där!
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Såg ett gäng vid Statoil Munkebäck, bla. en röd CBR1000RR '08-'09 någonting och blev sugen på att köra.

Någon som ska ut nu/i eftermiddag?
 

Helvetica

Ett nej är ett kanske på sikt
Gick med
2 Aug 2008
Ort
i Mumindalen.
Hoj
En väldigt grön
Dementi!

Vad har du lyckats med nu?

snyggt avgassystem du har iaf, nytt?

Men vafan, här förutsätter alla jag JAG har klantat mig...?! :7peta Kermit är bara lite nedmonterad.
Jag ville mest uttrycka min frustration över att pimpningen drar ut på tiden och sabbade all körning denna helgen... :fakta Shame on all of U!
Nytt system blev nytt system, miniblinkers, nytt styre, skylthållare och fälgstripes... :yoparty
 

pawel__

pawel
Gick med
25 Jul 2008
Ort
Göteborg
Hoj
GIXXER 09,GSXR 1000 K8, -00, Honda CBR 600 F
Men vafan, här förutsätter alla jag JAG har klantat mig...?! :7peta Kermit är bara lite nedmonterad.
Jag ville mest uttrycka min frustration över att pimpningen drar ut på tiden och sabbade all körning denna helgen... :fakta Shame on all of U!
Nytt system blev nytt system, miniblinkers, nytt styre, skylthållare och fälgstripes... :yoparty

Det vara ju synd för det var en riktigt fin dag ut på vägarna! :) Kul kul! Möjligt att det kan bli en sväng imorgon oxå, sugen? :banana
 

Jippo

Ditt jävla jippo!
Gick med
3 Mar 2008
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R1 -05 & KTM 525 EXC Factory SM
Men vafan, här förutsätter alla jag JAG har klantat mig...?! :7peta Kermit är bara lite nedmonterad.
Jag ville mest uttrycka min frustration över att pimpningen drar ut på tiden och sabbade all körning denna helgen... :fakta Shame on all of U!
Nytt system blev nytt system, miniblinkers, nytt styre, skylthållare och fälgstripes... :yoparty

aha, jag trodde du hade kört omkull eller något.
 

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
Jag har precis föreslagit en mors dag-sväng i motardtråden. Ni som inte har motorvägsabstinens kanske vill hänga med?

Har ett litet förslag, vi tar hojarna runt till våra mammor som bor i närheten och ger dom en blomma eller bit choklad. Nåt som enkelt får plats i en ryggsäck eller liknande.

Blir en runda i nya områden där vi inte brukar köra och sen kommer vi har stolta mammor som har nåt att berätta för alla sina vänner och bekanta. Låter det bra?

GP kl. 12?
 

d96angl

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Jun 2009
Ort
Göteborg
Hoj
Triumph Daytona 675 - 07
Jag har precis föreslagit en mors dag-sväng i motardtråden. Ni som inte har motorvägsabstinens kanske vill hänga med?

Har ett litet förslag, vi tar hojarna runt till våra mammor som bor i närheten och ger dom en blomma eller bit choklad. Nåt som enkelt får plats i en ryggsäck eller liknande.

Blir en runda i nya områden där vi inte brukar köra och sen kommer vi har stolta mammor som har nåt att berätta för alla sina vänner och bekanta. Låter det bra?

GP kl. 12?

Ska se om jag kan förhandla till mig en sväng till Halmstad av frugan.
Går det så hänger jag på. För vi har inga begränsningar på hur långt bort mamma bor va? :va
 

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
d96angl skrev:
Ska se om jag kan förhandla till mig en sväng till Halmstad av frugan.
Går det så hänger jag på. För vi har inga begränsningar på hur långt bort mamma bor va? :va
Jo "som bor i närheten" är att tolka som en begränsning ;)
 

d96angl

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Jun 2009
Ort
Göteborg
Hoj
Triumph Daytona 675 - 07
Jo "som bor i närheten" är att tolka som en begränsning ;)

Attans ska lösa noggrannare nästa gång. :tungan

Tror dock inte jag hinner åka ut till 12. Röja lägenhet. Visning på torsdag och en söndag blir ju en perfekt heldag med röj...
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top