Stora körtråden! Läs gärna körtips i första inlägget!

JRO

Ny medlem
Gick med
12 Nov 2007
Hoj
Honda CB1000RA
Någon som börjat köra till / från jobbet ännu? Ser lite blött/halt ut på morgonen men som nu helt okej... Vill börja köra.

Sinnlos

nönö
Gick med
3 Apr 2010
Hoj
2010 MV Agusta Brutale 1090RR
Jepp började köra förra veckan, man får ta de piano är ju en del (massor) med grus kvar på vissa ställen (nästan överallt) . Och igår pratade jag med en granne som jobbar på spårvägen, hon sa att de hade fått information om att man börjat lägga på bindmedel för damm på vägarna och de hade blivit varnade för att de kan vara väldigt halt precis efter.

Så kör men ta de lugnt å fint :)

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Någon som börjat köra till / från jobbet ännu? Ser lite blött/halt ut på morgonen men som nu helt okej... Vill börja köra.

Hade gärna kört till jobbet både idag och igår. Tyvärr är det ju alltid så meckigt med att ta på sig full skyddsutr. för att sen bara köra 15 min och sen ta av sig allt igen. Skulle nog gå fortare att åka spårvagn och då ska jag ändå från Frölunda ut till Djävulsön via Brunnsparken :gnissla

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Hoj
ITALIA
Hade gärna kört till jobbet både idag och igår. Tyvärr är det ju alltid så meckigt med att ta på sig full skyddsutr. för att sen bara köra 15 min och sen ta av sig allt igen.

hahaha :D varför behåller du inte skyddsutrustningen på medans du jobbar, tänk om det händer nåt!!!! :brinnerup

Lillsyrran

Alltid däckad!
Gick med
6 Sep 2010
Hoj
Cbr 600 F -99
Smhi utlovar uppehåll och en hel drös med plusgrader imorgon och toppväder i början av veckan men ingen action här ännu?

Hoppas inte att mina enorma förväntningar på denna tråd kommer att grusas?

SixtenBlixten

maka på dig
Gick med
28 Jul 2010
Hoj
Honda CBR600RR -03
När kör ni?

Var ute nåra timmar idag, men lyckades endast se en endaste båge. :va ...å det var när satt i bilen på väg till bågen.

Maru

Ny medlem
Gick med
13 Sep 2004
Hoj
Street triple, kraschad
Skönt att se att ni börjat rulla i Göteborg.

Jag har varit ute ett par ggr redan men här finns mest glidare just nu....är vi sporthojsåkare bekväma av oss när det gäller temperaturen?:va

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!