Stora körtråden! Läs gärna körtips i första inlägget!

hef

Medlem
Gick med
31 Jul 2008
Hoj
CB1000RA
Tack för en härligt tur med goa killar och tjejer, känns synd att jag var tvungen att dra tidigare.. men det var gött att lufta hojen lite igen!! :tummenupp :yoparty

Claesson

Fullmåttad sällan måttfull...
Gick med
16 May 2007
Hoj
Grusbus
Vädret enligt sidan Klart.se säger att det ska va soligt idag. Någon som inte jobbar o vill ta en tur hojta!

Skolda

Medlem
Gick med
2 May 2007
Hoj
Ducce SF 1098 S
Hoj Hoj!
Dimman släppte tillslut, så jag mycket väl tänka mig en tur innan kvällspasset!
Någon som är på?

H-an

Ny medlem
Gick med
20 Mar 2011
Hoj
Kawasaki ZX12R (såld), Suzuki GSX-R750 (såld), Yamaha Dragstar 650
Tid? Jag hänger gärna på men hinner inte in till 12 prick

GBG_PeHrssoN

Tanklös Hojlös Hopplös
Gick med
8 Jun 2006
Hoj
KTM 690 SMC-R -14
Hej allihopa! Nu börjar älgjakten och djuren börjar allt mer leva på vägarna Bild 1. Därför tackar jag allihopa för denna säsongen och hoppas vi ses även under den kalla perioden som vi har framför oss, då ingen värkar köra längre Bild 2. Tycker att säsongen var ett rejält djungelvrål Bild 3, tack tant Agda! :D:yoparty:tummenupp:huvet:tummenupp

Bifogat

• IMAG0410.jpg
    IMAG0410.jpg
    253 KB · Visningar: 78
  • IMAG0411-1-1.jpg
    IMAG0411-1-1.jpg
    263.2 KB · Visningar: 69
  • IMAG0413.jpg
    IMAG0413.jpg
    233.4 KB · Visningar: 89

Strandiz

#99 Team LB Racing
Gick med
17 Mar 2011
Hoj
ZX10R Ninja 2006
Hej allihopa! Nu börjar älgjakten och djuren börjar allt mer leva på vägarna Bild 1. Därför tackar jag allihopa för denna säsongen och hoppas vi ses även under den kalla perioden som vi har framför oss, då ingen värkar köra längre Bild 2. Tycker att säsongen var ett rejält djungelvrål Bild 3, tack tant Agda! :D:yoparty:tummenupp:huvet:tummenupp

Vafan, här sitter jag och planerar en runda ikväll ......... hänga på? GP kl 17 ??

Jag ställer av efter helgen så jag hoppas att jag inte blir ensam :tummenupp

see ya :yoparty

Strandiz

#99 Team LB Racing
Gick med
17 Mar 2011
Hoj
ZX10R Ninja 2006
Självfallet var meddelandet riktat till ALLA och inte bara GBG_PeHrsson ....... dra på er långkallingar, fikapeng och kom ner till GP 17 ........ kör till mörkret tar över!!

hnric

Ny medlem
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
S1000RR -11
Självfallet var meddelandet riktat till ALLA och inte bara GBG_PeHrsson ....... dra på er långkallingar, fikapeng och kom ner till GP 17 ........ kör till mörkret tar över!!

Njae, lite sent nu. Ägarbytet borde ha gått igenom idag, om det inte gjorde det igår redan... Inte kul när det är kallt :(

Strandiz

#99 Team LB Racing
Gick med
17 Mar 2011
Hoj
ZX10R Ninja 2006
:tummenupp
Njae, lite sent nu. Ägarbytet borde ha gått igenom idag, om det inte gjorde det igår redan... Inte kul när det är kallt :(

Jag ställer av efter helgen, idag och imorgon skall temperaturen vara okej enligt YR ......... meeeen, vi ses säkert på GP nästa år :)

Chiva

Not like the rest....
Gick med
20 Oct 2010
Hoj
R6 -01

HAHAHAHAHAHAHA BÄST ÄR DU!!!! Tack sjääääälv och klart vi syns även nu... Putt-i-diket den 4 eller 11 november... Bror på besök och skallebank för dagen-efter är såååå inplanerad :) :tummenupp:yoparty:tummenupp

Killerwhale

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2006
Hoj
2006 Triumph Daytona 955i
Nej fan, nu blir det långkallingar på, ut och se till att mätaren trillar över 5000 mil innan motorbytet! :tummenupp

499999m.jpg

...nästan iaf! :D

Last edited:
Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...