Rasorblade
Ny medlem
Innan tråden stängs?
Varför?
I den "körtråden" som redan finns får alla hojmodeller hänga på!
Varför?
I den "körtråden" som redan finns får alla hojmodeller hänga på!
Proudfoot skrev:2261139Det är synd fler frästa behövs. Frågan är om man kan då göra denna tråd till en samling så att alla kan se när det är dags att åka på tur ? Själver måste jag säga att jag är mc klubblös förr var jag med i Göteborgs Prima men det är nu mer en klubb för fika utan åka verkar det som. Och åka är ju intresset, annars hade man nog nöjt sig med hästarna..
Mark skrev:2262894......
F.ö. är jag rätt säker på att man oavsett hoj får hänga med motard-maffian oxå, så en tredje åktråd känns onödig.
Proudfoot skrev:2261139Det är synd fler frästa behövs. Frågan är om man kan då göra denna tråd till en samling så att alla kan se när det är dags att åka på tur ? Själver måste jag säga att jag är mc klubblös förr var jag med i Göteborgs Prima men det är nu mer en klubb för fika utan åka verkar det som. Och åka är ju intresset, annars hade man nog nöjt sig med hästarna..
kosz skrev:2262736Förstår inte riktigt grejen med en åka tråd till, de åkningar som är har funkat bra alla gånger jag varit med, grejen är att alla kör i sitt tempo sen väntar de som vill köra fortare in de som vill köra saktare har funkat på alla körningar hittils så jag ser inte riktigt problemet.
Och fikas görs det väl alltid rejält eller är jag ute och snurrar
Stomdal skrev:2263494Är sugen på att åka med nån gång. När är nästa körning?
Motarder kl 13:30 på Lördagar.. . Ha kul när ni kör där ute..zajtar skrev:2269422alltid under helgerna blir det runt 12 tiden på gp ..götaplatsen.
om inte nåt annat sägs i denna tråden
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |