back in black
Ringräv
Men då ses vi 11 45 Vallda trekant ( verkar inte vara ngn större uppslutning till GP 1200)Förgöraren skrev:2325034Nån speciell väg eller?
Men då ses vi 11 45 Vallda trekant ( verkar inte vara ngn större uppslutning till GP 1200)Förgöraren skrev:2325034Nån speciell väg eller?
zajtar skrev:2327371jag ska bara få tag i min hoj bara först så kanske jag kan följa med
zajtar skrev:2327371jag ska bara få tag i min hoj bara först så kanske jag kan följa med
Torak skrev:2335768Undrar bara ifall det är någon så är sugen på att åka lyngnen runt nu på måndag beror helt på väder
och skulle uppskatta om ni inte var allt för snabba då man själv drar runt på en cbr från 93 som dess utom är strypt
Men det är bara att hänga på.
och en sak till det är möjligtvis ingen som ska ner till varberg på lördag kväll i så fall slår jag gärna följe.
CBRDea skrev:2333939nån som ska till GP för körning imorgon?
Ja en liten sväng hade väl inte varit felback in black skrev:2338649Ska det rullas ngt från GP idag??
Okii, då rullar jag inkosz skrev:2338728Ja en liten sväng hade väl inte varit fel
johnny bravo skrev:2339268ingen som e sugen på att åka lite nu när temperaturen blivit lite mer lagom?
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|