Peter_E skrev:2520545Lördag, mot tjörn-orust. Nån som är sugen, ska träffa polaren vid bron runt 12 och han ska visa runt.....Viss tidsförskjutning kan vara aktuell...
zajtar skrev:2520829jag står på gp vid 12 om nån vill haka på idag
Kowalski skrev:2520910Hade gärna hängt på, men jag är för... bakis.![]()
Hanzzon skrev:2520913Fyllo en dag som denna, åka nått i eftermidda då?
Paser skrev:2521153jag är nog med på en tur lite senare!
måste bara nykra till lite mer
Fabbe skrev:2521903Dagens underbara åktur till vänersborg med fika i på strandagatn fick tyvärr ett abrupt slut![]()
Nädå, inte jag<-(XxX)-> skrev:2521921körde du omkull?
vafaan har du voltat nu igen??????Fabbe skrev:2521903Dagens underbara åktur till vänersborg med fika i på strandagatn fick tyvärr ett abrupt slut![]()
Det sladdspåret var inte kul. Hoppas allt gick bra med föraren. Vilken rondell är det?Fabbe skrev:2521903Dagens underbara åktur till vänersborg med fika i på strandagatn fick tyvärr ett abrupt slut![]()
Thunder skrev:2522046Det sladdspåret var inte kul. Hoppas allt gick bra med föraren. Vilken rondell är det?
Hanzzon skrev:2521166kom ner till bananpiren, ja är där strax efter 15, kowalski va där nu med bil, eller sms mig eller nått 0707-55 33 96, kowalski´s numer har du ju här nedan för med
zajtar skrev:2524706
men jag drog mitt första knäskrap![]()
zajtar skrev:2524706jaha då fick man smaka på lite gräs idag pågrund av rullgrus .![]()
men jag klara lika väll som hojen tur att ingen bil kom farande mot mig när jag va tvungen å rätt upp hojen .det slutade med att jag fick lägga den på gräset .tur i oturen för där låg det en massa grus stenar som gjorde så att hojen fick sig en bukla i tanken å lite små repor.
men jag drog mitt första knäskrap![]()
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |