Miss_Orchidee
Gudomlig sporthojare
Jag förstår vad hon menar, för när man kör ett gäng och vet att det är nya med så måste man inte tränga sig mellan bilarna vid rödljusen, vilket jag vet gjordes. Vid sådanna här tillfällen kan man likaväl vänta och se så att alla hinner med ut ur stan iallafall3098320Hej, synd att vi tappade er. Men vi väntade faktiskt på dom vanliga platserna som, Biltema och Kornhalsfärjan, skickade även sms och försökte ringa. Sen skickade vi att vi möts på Statoil i Stenungsund.
Sen tycker jag liksom küngen att vi väntade vid de vanliga platserna, men alla vet inte vart det är och redogörelsen för vart vi skulle igår var inte jätte tydlig mer än konhals, och varken morsan eller Skipper vet vilken väg vi brukar köra dit.
Lägg ner pajkastningen, för den är så jävla onödig. I det här fallet är det ingens fel mer än missförstånd och lite väl mycket körvilja. Så det känns onödigt att leta efter en "skyldig".
Personligen tappade ja körlusten lite när inte alla hängde på, försökte köra sakta mellan rödljusen för att se om det kom nån efter men jag såg ingen och jag vill inte heller komma för långt efter de andra.
Sen när vi väl kom till stenungsund så höll jag på all klippa IDIOT JÄVELN till lastbil som stannade precis efter en skymd högerkurva mitt i vägen. Vet folk inte bättre?
Efter det missade jag avfarten vid stenungsund och fick köra över bron och tillbaks, villket gjorde mig redigt less och dessutom i kombination med låg blodsocker halt
Sen vart suget helborta. men så kom vi till lilla edet nånstans och nån jävel i sin Corvette tyckte han va skit cool som gjorde en riktig fuck you omkörning, och då jävlar flög satan i blomman och tänkte att han ska fan få, minsann...
Då lossna muttern som håller hastighetsmätaren på ena sidan... skit Så sen blev det fis körning eller med en hand från nån småväg innan Diseröd hem... jävla skräp hoj :