Limez
Liten pinne kittlar bättre än stor stock
när hur var?
Jag kör en runda nu
när hur var?
Jag kör en runda nu
Vad sägs om en sväng upp till ducati-handlaren i Allingsås nån dag? Har hypermotarden i mina köpetankar och skulle väldigt gärna vilja testa den. Hoppas du/ni vill göra mig sällskap
Kvällstur någon? Jag drar från Onsala vid 7:30 eller så. Inga särskilda planer, kanske en tur runt Lygnern och se hur den vägen ser ut i år?
Kvällen är tillägnad fiske.
Men Lygnern är rätt fräsch i år, dock är länken mellan söder och norrsidan totalt tjälskadad, men det är bara att ta det lugnt där. Med motard är det säkert bekvämt också
Säker på att du var vid rätt sjö?? Östra sidan av lygnern som binder samman söder och norr va kass sist jag körde där, eller har dom asfalterat om nyligen?
Tjena ! Inte varit så aktiv här nu Blev medlem i augusti här förra året men hann aldrig hänga med på ngn tur...
Nu skall det bli kanon väder i helgen ...
Någon som vill köra ? Så man kan träffas o "lära känna " varandra
Jag skall nog ta mig ut vid tillfälle, men vet inte när. Blir antagligen en kvällstur som vanligt, ifall nån vill hänga på?
ingen idag på dagen klockan 12...
Jag o Tjejen Funderar på ta en Lång tur , som går Följande:
Från fjärås - sätila - björketorp - horred - kungssäter - Karl-gustav - nösslinge - Rolfsåker - Tvååker - varberg - värö - Frillesås - åsa- Fjärås
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |