Krilllan
Ny medlem
Alledeles för varmt för skinnställ, jag tar en sväng senare kanske vid 17-18 tiden. Hoppas ni får en bra tur
Fick bli motardkörning idag ist. Inte så jättekul att köra me alla snabba rejsermoppar
Alledeles för varmt för skinnställ, jag tar en sväng senare kanske vid 17-18 tiden. Hoppas ni får en bra tur
Behöver gasa av mig lite någon som e sugen på en kort sväng tidigt imorgon innan solen gassar ihjäl en
Tack för en bra tur idag killar! Ursäktar att jag var tvungen att stanna och idiotförklara en bilist : Lagom tempo också
Jag är sugen på en jävla bombrepa imorgon(idag) runt 11:00 Jag e sugen på att köra en gammal favorit: halva lygnern-fotskäl-horred-idala-fjärås. Sjukt goa 70-90vägar, många öppna långa svepande kurvor med fri sikt, goda för 150+
Ring mig under förmiddan om nån är sugen, annars kör jag själv
0763-748410
Jag är sugen på en jävla bombrepa imorgon(idag) runt 11:00 Jag e sugen på att köra en gammal favorit: halva lygnern-fotskäl-horred-idala-fjärås. Sjukt goa 70-90vägar, många öppna långa svepande kurvor med fri sikt, goda för 150+
Ring mig under förmiddan om nån är sugen, annars kör jag själv
0763-748410
Undrade vad det var som hände... såg en bil som tveksamt svängde ut i låg fart, men såg inte var du befann dig i förhållande till bilen.
Hade nog 10 cm till bilen och 30 cm till diket när han tillslut stannade. Då kände jag för att visa killen att han inte var så smart, därför stannade jag 15 meter framför honom, klev av hojen och visade medelst teckenspråk och gester att han inte borde göra om det där.
Fan va dött det har blivit i denna tråden då!
Tar en tur nu hoppas man stöter på lite folk tjo
Fan va dött det har blivit i denna tråden då!
Hoppas det blev en lyckad körning..
Kan du inte skriva dagen före eller morgonen så man hinner läsa i tråden innan det är för sent. Jag hade gärna hängt på om jag sett det i tid.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|