Kratoz
Gudomlig sporthojare
Jag är övertygad om att det är baconbrist som ställer till det i Mellanöstern. Alla blir gladare av bacon.
Jag är övertygad om att det är baconbrist som ställer till det i Mellanöstern. Alla blir gladare av bacon.
Bravo! Precis den riktiga analys av läget i Mellanöstern som alla väntat på. Och nu löser "Markus" alla frågeställningar med sitt genuina "Tönt". Kort ock koncist som vanligt...
Du besvarar samma inlägg två gånger. Måste ha träffat rätt.Bravo! Precis den riktiga analys av läget i Mellanöstern som alla väntat på. Och nu löser "Markus" alla frågeställningar med sitt genuina "Tönt". Kort ock koncist som vanligt...
Du besvarar samma inlägg två gånger. Måste ha träffat rätt.
Mycket möjligt ja.Tror det är två användare som använder samma login för att trolla med oss.
Vanlig mena-grej.
Är nog ett trollprojekt. Mena tycker så men de kommunicerar inte så.
Det är väl bara en tidsfråga innan de nyttiga idioterna börjar säga samma saker seriöst. Jag menar, de förespråkar ju redan folkmord med "from the river to the sea, palestine will be free" även om de inte riktigt fattar det.Är nog ett trollprojekt. Mena tycker så men de kommunicerar inte så.
De kommer säga att de är för en fredlig lösning och bla bla men alla som kan tänka vet vad de menar.Det är väl bara en tidsfråga innan de nyttiga idioterna börjar säga samma saker seriöst. Jag menar, de förespråkar ju redan folkmord med "from the river to the sea, palestine will be free" även om de inte riktigt fattar det.
Jag tänkte precis detsamma...Är nog ett trollprojekt. Mena tycker så men de kommunicerar inte så.
Må så vara, men ändå sant.
Vilket är enkelt när dem bränner missbehagliga sidor med tillhörande böcker. Som tidigare vice ordförande Tina Hallgren Bengtsson gjorde på 90-talet. Böcker mestadels av judiska författare vilket gör att det tom kvalar in i tråden om man nu tycker att Israel och judar är samma sak och inte kan begripa varför Israeliska staten och ambassaden absolut inte vill ha med SD att göra.SD, alltid på rätt sida av historien.
Är du samma person som just skrev i en annan tråd att du röstat på vpk hela ditt liv?Vilket är enkelt när dem bränner missbehagliga sidor med tillhörande böcker. Som tidigare vice ordförande Tina Hallgren Bengtsson gjorde på 90-talet. Böcker mestadels av judiska författare vilket gör att det tom kvalar in i tråden om man nu tycker att Israel och judar är samma sak och inte kan begripa varför Israeliska staten och ambassaden absolut inte vill ha med SD att göra.
View attachment 498147
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |