dukeIIfbg
Ny medlem
någon som vet vem som säljer ställ till oss som är lite större själv är ja 190cm o nästan 120kg tacksam för svar!!
dukeIIfbg skrev:någon som vet vem som säljer ställ till oss som är lite större själv är ja 190cm o nästan 120kg tacksam för svar!!
dukeIIfbg skrev:någon som vet vem som säljer ställ till oss som är lite större själv är ja 190cm o nästan 120kg tacksam för svar!!
Jocke W skrev:jag är 190cm lång och väger ca 100 jag får inte på mig ett 58 ställ pga för bred rygg och axlar..men om man aldrig rört en hantel så kanske det inte är nåt problem
Tom skrev:Har hittills aldrig blivit beskylld för att vara smal över axlarna, men jag antar att det är relativt. Är du bredare över axlarna än vad överkroppen är lång så kanske du kan vända jackan 90 grader
Det skall sitta tight från början, det töjer sig rätt rejält, framförallt på bredden över axlarna. Köper du ett som sitter komfortabelt från början så har du köpt åtminstone ett nummer för stort.
Jocke W skrev:ska prova det där med att vända jackan
jo jag vet att det ska sitta tajt..men jag fick hjälp av 2 polare och jag fick inte på mig det iallfall =)..men jag ska leta lite till...dessutom så är ju motardställen stör över axlar så man kan röra sig bättre har jag hört...sånt har jag inte provat än..
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|