Stora tuttar mot små tuttar

PutteLiten

Twins have more fun
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
TL1000R; Triumph Tiger; XR650R SM; XL1200X
UnderDOG skrev:
Delvis...
Men när man upptäcker hur de VERKLIGEN är (utan push-up och annat fusk) så är det oftast försent...

//Anders.


Beror väll på VEM ni gick hem till... ;)
 

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Ort
Växjö
Hoj
Suzuki SV650S -03
Bikerbitch skrev:
Så om man avböjer ett samlag med en kille då man gjort upptäckten att han har liten penis är helt okej?
Eller är det redan försent då kanske?

Äh, det brukar ni ju vara rätt bra på att ta reda på långt i förväg.
 

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Flyinge
Hoj
CBR929CBR600R6
Bikerbitch skrev:
Äh, varför skall man se bara till det yttre?
Storlek på bröst är väl inte så fasansfullt viktigt? Sålänge dom är mysiga att smeka o klämma på. Nu vet jag inte hur killarna tycker om saken. Men så hade jag nog tyckt om jag var kille.
Brösten är väl inte det som avgör?





Säg inte JA nu bara...


så länge dem inte sväljer handen eller så länge både inte får plats i en hand så e de godkända.. enligt mig :rodnar
 

Gumpa

Take me to bed or lose me forever
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Östergötland
Hoj
R1-03 & Suzuki Ts250x
Originally posted by Bikerbitch
"Glöm inte heller att storbröstade kvinnor klarar sig oskadda då dom trillar i backen efter halkkörning i rondeller. Airbags kallas det" :tummenupp
 

Bifogat

  • 2airbags.jpg
    2airbags.jpg
    55.4 KB · Visningar: 306

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna, Stockholm
Hoj
MTS1200s
Bikerbitch skrev:
Det låter som att du vet precis vad det handlar om Herr Amullo

Närå! Det är lugnt. Hittils har man inte haft några klagomål :rodnar

Vad gäller bröst så är det något man tittar på, men det är inte avgörande. Men det är klart att det är trevligt men något att ta på jämfört med två gelehallon, helt klart. :tummenupp
 

ChaosX

Våga vägra väg!!!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Oxie
Hoj
Husqvarna 250 CR 03
Gumpa skrev:
Originally posted by Bikerbitch
"Glöm inte heller att storbröstade kvinnor klarar sig oskadda då dom trillar i backen efter halkkörning i rondeller. Airbags kallas det" :tummenupp

Min fru behöver ingen bil med airbag!!! hehehe ;)
 

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Arvika
Hoj
Pippigul SV650
Sagt av en kille om sin förra tjej:

Hon hade till och med mage att klaga på att jag hade en Nissan Micra när det i själva verket var hon som hade ett lastbilsgarage där hon borde ha ett villagarage

Visst kan man skratta men hur ont har det inte gjort i dem båda ....egentligen?
 

Blackadder

Professionell fegis
Gick med
4 Apr 2003
Ort
a
Hoj
a
Ähh, e de ingen som glor på discovery här :confused:

Vårt sanna jag, reptilhjärnan vettni :tummenupp gör att;
Killar omedvetet spanar efter brudar med stora tuttar :D för att de kan föda deras avkomma.
Brudar omedvetet spanar efter killar med vältränade rumpor :confused: för de har största potentialen att göra dem på smällen.

BTW: my ass is rock-hard, anyone who whant´s to spank me :D
 

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Stoppsladd skrev:
..Förresten var går gränsen för liten respektive stor???...
Saken undersöktes i slutet av 70-talet på Karolinska Institutet och genomsnittslängden, i erigerat tillstånd, var 23 cm. Undersökningen omfattade ca 2 800 män i åldrarna 18-60 år. Några statistiskt signifikanta skillnader med avseende på socialklass, inkomst, boplats osv kunde inte konstateras.

Undersökningen resulterade sedemera i en doktorsavhandling, men jag minns tyvärr inte vad den heter eller vem som skrev den. Intressant läsning dock.
 

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Bingo skrev:
Saken undersöktes i slutet av 70-talet på Karolinska Institutet och genomsnittslängden, i erigerat tillstånd, var 23 cm. Undersökningen omfattade ca 2 800 män i åldrarna 18-60 år. Några statistiskt signifikanta skillnader med avseende på socialklass, inkomst, boplats osv kunde inte konstateras.

Undersökningen resulterade sedemera i en doktorsavhandling, men jag minns tyvärr inte vad den heter eller vem som skrev den. Intressant läsning dock.

Bara 23?! Det var fan inte mycket.
 

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Mattias skrev:
Bara 23?! Det var fan inte mycket.
Det är genomsnittet, Mattias, genomsnittet. Ett genomsnitt kan aldrig imponera. Men vem bryr sig å andra sidan? Jag saknar en cm eller två dit men är lika glad för det :)
 

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Arvika
Hoj
Pippigul SV650
Bingo skrev:
Saken undersöktes i slutet av 70-talet på Karolinska Institutet och genomsnittslängden, i erigerat tillstånd, var 23 cm. Undersökningen omfattade ca 2 800 män i åldrarna 18-60 år. Några statistiskt signifikanta skillnader med avseende på socialklass, inkomst, boplats osv kunde inte konstateras.

Undersökningen resulterade sedemera i en doktorsavhandling, men jag minns tyvärr inte vad den heter eller vem som skrev den. Intressant läsning dock.

Jupp, eller så var det 17cm som de kom fram till vilket sedan har reviderats då killar i studentålder som tillfrågats visade sig försköna sanningen trots att det var anonymt.....

Eller så var det 23...
 

Stoppsladd

Under uppbyggnad.....
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Gagnef
Hoj
Yamaha wr250X -08
Finns hur mycket som helst om detta på nätet tog första bästa.

Ja eller första sämsta.




Denna sida innehåller information från över 6 års forskning och undersökning av penis förstoring. Dessa metoder är nu medicinskt effektivt bevisade, och säkra. Du kan nu lära dig metoder att öka din penis storlek private i ditt hem.

Kom ihåg att metoden går inte på att använda pumpar, piller, kirurgiska ingrepp och liknande metoder som du ändå bara riskerar att få biverkningar för livet. Detta är 100% naturligt sätt att förstora snoppen och det fungerar utan några biverkningar förutom lätt träningsverk som är positivt.

Majoriteten av en penis är cirka 10 centimeter från roten till toppen, och cirka 7 centimeter i omkrets. Genom att titta på tabellen nedan, så kan du se i vilken kategori du hamnar. Var du än hamnar, så kan vi hjälpa dig till maximal längd och omkrets på väldigt kort tid! Enligt underökningar, så föredrar 80% av kvinnorna en man med större penis än majoriteten*.

* Elle kvinnotidning, Mars 1998

Tabell över genomsnittlig penis storlek

Liten <15 cm
Normal 15 - 17 cm
Stor 17 - 20 cm
Mycket stor > 20 cm
 
Last edited:

Bingo

&#34892;&#39387;&#21644;&#26159;&#23433;&#38748;&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Fan vad alla är snabba att påpeka att genomsnittet är kortare än vad Karolinska kom fram till. Obs, deras data var uppmätta cm - inte en enkätundersökning. :fakta

Känsligt område detta. :)
 

Stoppsladd

Under uppbyggnad.....
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Gagnef
Hoj
Yamaha wr250X -08
Ja ganska känsligt som sagt.

Undra om denna tråden kom vilse på nåt vis handlade den inte om tuttar från början eller :confused: :D
 

Bingo

&#34892;&#39387;&#21644;&#26159;&#23433;&#38748;&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Stoppsladd skrev:
...Undra om denna tråden kom vilse på nåt vis handlade den inte om tuttar från början eller :confused: :D
Hey! Vi är på Sporthoj.com :D
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top