PutteLiten
Twins have more fun
UnderDOG skrev:Delvis...
Men när man upptäcker hur de VERKLIGEN är (utan push-up och annat fusk) så är det oftast försent...
//Anders.
Beror väll på VEM ni gick hem till...
UnderDOG skrev:Delvis...
Men när man upptäcker hur de VERKLIGEN är (utan push-up och annat fusk) så är det oftast försent...
//Anders.
Bikerbitch skrev:Så om man avböjer ett samlag med en kille då man gjort upptäckten att han har liten penis är helt okej?
Eller är det redan försent då kanske?
Bikerbitch skrev:Äh, varför skall man se bara till det yttre?
Storlek på bröst är väl inte så fasansfullt viktigt? Sålänge dom är mysiga att smeka o klämma på. Nu vet jag inte hur killarna tycker om saken. Men så hade jag nog tyckt om jag var kille.
Brösten är väl inte det som avgör?
Säg inte JA nu bara...
Bikerbitch skrev:Det låter som att du vet precis vad det handlar om Herr Amullo
UrbanTiger skrev:Behåll trosorna på då, för han lär aldrig känna nånn skillnad
Gumpa skrev:Originally posted by Bikerbitch
"Glöm inte heller att storbröstade kvinnor klarar sig oskadda då dom trillar i backen efter halkkörning i rondeller. Airbags kallas det"
amullo skrev:[BUndrar om man kan dra några paralleler med killar med liten eller stor k*k. [/B]
Saken undersöktes i slutet av 70-talet på Karolinska Institutet och genomsnittslängden, i erigerat tillstånd, var 23 cm. Undersökningen omfattade ca 2 800 män i åldrarna 18-60 år. Några statistiskt signifikanta skillnader med avseende på socialklass, inkomst, boplats osv kunde inte konstateras.Stoppsladd skrev:..Förresten var går gränsen för liten respektive stor???...
Bingo skrev:Saken undersöktes i slutet av 70-talet på Karolinska Institutet och genomsnittslängden, i erigerat tillstånd, var 23 cm. Undersökningen omfattade ca 2 800 män i åldrarna 18-60 år. Några statistiskt signifikanta skillnader med avseende på socialklass, inkomst, boplats osv kunde inte konstateras.
Undersökningen resulterade sedemera i en doktorsavhandling, men jag minns tyvärr inte vad den heter eller vem som skrev den. Intressant läsning dock.
Det är genomsnittet, Mattias, genomsnittet. Ett genomsnitt kan aldrig imponera. Men vem bryr sig å andra sidan? Jag saknar en cm eller två dit men är lika glad för detMattias skrev:Bara 23?! Det var fan inte mycket.
Bingo skrev:Saken undersöktes i slutet av 70-talet på Karolinska Institutet och genomsnittslängden, i erigerat tillstånd, var 23 cm. Undersökningen omfattade ca 2 800 män i åldrarna 18-60 år. Några statistiskt signifikanta skillnader med avseende på socialklass, inkomst, boplats osv kunde inte konstateras.
Undersökningen resulterade sedemera i en doktorsavhandling, men jag minns tyvärr inte vad den heter eller vem som skrev den. Intressant läsning dock.
Hey! Vi är på Sporthoj.comStoppsladd skrev:...Undra om denna tråden kom vilse på nåt vis handlade den inte om tuttar från början eller
Bingo skrev:Hey! Vi är på Sporthoj.com
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |