Prova är mitt råd. Har själv 43-44 i dojor och fått ta upp till 46 när jag köpt MC-stövlar gjorda i sydliga länder. Så dom är oftast små i storlekarna såsom ställ från dom trakterna.Någon som har erfarenhet av Sidi stövlar? Jag drar normalt 46, ibland 47. Någon som vet hur deras stövlar ligger i storlek?
Nätauktion, så det är inte lätt.Prova är mitt råd. Har själv 43-44 i dojor och fått ta upp till 46 när jag köpt MC-stövlar gjorda i sydliga länder. Så dom är oftast små i storlekarna såsom ställ från dom trakterna.
"Fulprova" i en butik eller försök få tag på innermåttet på dom via nån sajt som säljer denna modell.Nätauktion, så det är inte lätt.
Funderar på att chansa - är ett par 48.orDu behöver två storlekar större än vanligt.
Ja klart att tänka på att har man smala fötter kanske man klarar sig med en storlek större, men jag behöver två, en går, men det är inte bekvämt.Jag har 46 i mina Sidi Mag-1. Drar alltsomoftast 45 i vanliga skor. Cirka 290mm långa fötter.
Inte på Sidis crosstövlar iallafall.Jag har 42,5 ungefär på skor och 43 på alla Sidi och Alpinestars jag avverkat hittills.Du behöver två storlekar större än vanligt.
Nä. De är helt vanliga dojjor. Bara gå upp en storlek så sitter dom perfekt.Jag har för mig att Sidi var lite halvsmala, och inte ens några storlekar större gjorde saken bättre?
Har du fyra raggsockor under också? Vilken sidimodell är det du har som du kör 2.5 upp i storlek på?Har normalt storlek 43 men i Sidi har jag 45,5 har jag för mig. Och då sitter de som gjutna.
Jag har för mig att Sidi var lite halvsmala, och inte ens några storlekar större gjorde saken bättre?
Nä. De är helt vanliga dojjor. Bara gå upp en storlek så sitter dom perfekt.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|