Somliga verkar ha som mål att reda ut vilken hoj de handlar om
Som sagt så ansåg jag de inte vara relevant för diskussionen men gissa på ni. VTR är fel.
Annars är det både kul och utvecklande att köra mindre hoj, man kommer inte undan med "fuskande" på samma sätt...
Jag håller helt med. Mina fyra första säsonger (eller var de fem första?) åkte jag på min 400 o man insåg ganska snart att de gick att köra som fan me den o hängde på dom flesta.
Men tillslut så började man sukta efter den där som står på pidestalen. Dock beslutade jag att stega upp till den via SVn. Dels för att lära mig köra twin o dels för att.. ja, pacea mig själv helt enkelt.
Det är möjligt att du kan komma att känna viss besvikelse över att inte "maxa" prestandan i din kraftigare hoj varje gång du kör. Men glädjen av att ha köpt något nytt och frächare finns varje gång, och dessutom blir hojåkat roligare av ett byte till något bättre/dyrare.
Säg till om du vill kommma ut ur tvinntestet och bytlåna en 1L rad4a.
Ja. Precis så kände ja när ja köpte SVn. Den va tyngre, större, starkare, snyggare o allt annat än vad 400n va.
Sen vet jag inte vad som avgjorde mest - att den är 250 kubik större i kombination med twin istället för radfyra eller att den är 15 år yngre. Men den var helt klart en "raket" i jämförelse med gixxern
Faktum är att jag bytlånade en R1a, av en mellan oss gemensam bekant, samma säsong ja köpte SVn o åkte några mil med. Undra om de inte är den du har nu? Röd på ena sidan o blå på andra
Hur som helst så kändes den som en jet fighter i förhållande till SVn. Hade man inte haft hjälm på sig skulle man se att jag såg ut så här
hela tiden
Hur som helst.
Pollen talar ju sitt tydliga språk.. *funderar*