phat&small skrev:Visst kan man tacka grundarna av SH... HÅller med, grym sida. Men det är dom som borde tacka oss. De tjänar ju grus på alla oss tack vare vårt beroende. Det kallas sponsorpengar.
Tjöp en sporthoj-tröJJa! :rolleyes
phat&small skrev:Visst kan man tacka grundarna av SH... HÅller med, grym sida. Men det är dom som borde tacka oss. De tjänar ju grus på alla oss tack vare vårt beroende. Det kallas sponsorpengar.
Jag tjänar FETT med stålar på SH. Jag svär! Helt absurt! Lite ironiphat&small skrev:Visst kan man tacka grundarna av SH... HÅller med, grym sida. Men det är dom som borde tacka oss. De tjänar ju grus på alla oss tack vare vårt beroende. Det kallas sponsorpengar.
UrbanTiger skrev:Och alla som skickar pengar till mej för att jag finns kanske kan skicka lite till Johnny istället för att SH finns. Jag lär överleva ändå
UrbanTiger skrev:Men hallå... jag gav ju Mary 20 lök till midsommar för att ni skulle bixa semestern. Jag fattar ingenting
UrbanTiger skrev:Ahhh men vaffan. Nu jävlar... ni skulle ju ö-luffa i Grekland i sommar för kulorna. Jahappp nu får man fundera till på vem man ska lita på i fortsättningen asså... Nu förstår man att hon var så jävla len i mun och snacka om attt kärleka sej lite när ingen såg på. Fruntimmer
HÅLLER HELT MED hoppas att du står ut med oss mååånga år till.Duke0 skrev:Jag ville bara säga tack för detta forum..det är toppen
Bland det bästa som hänt hoj sverige tror jag...
stort tack till grundarna..Getting sentimental here
Hmm Jag ville bara visa min uppskattning
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag