Hej alla, som vill ta en fika med oss på Vilsta sporthotell i Eskilstuna, höra om vad vi planerat för 2011 eller bara prata med varandra.
Näää jag softar å är hemmafru, käkar piller å ligger i soffan. Fullblodet i garaget får vänta ett litet tag till å den andra också. Axeln å näsan får läka ihop lite först. Men sen så...siktar på Gåsen i mitten av april.
Skickat från en svart schnabb iFöne.
Jaha!?
Idag var jag ute en sväng med den lagliga hojen och frös som bara den. När farten närmade sig 60 km/h var det skitkallt.....
Skinnstället är ju helt perforerat!
Är det någon annan som har varit ute på sin gathoj?
Var lite på nu, bröder och systrar och skriv vad ni gör! Vi i Strängnäs kan ju inte ligga i dvala 80% av året! Vi har samma breddgrad som Stockholm och de har varit ute på vägarna....
Nu räknar man inte Södertälje till Strängnäs....men jag var ute en sväng i Tisdags och var på väg mot Mariefred, när det började dugga lite lätt. Så jag vände och tog en sväng förbi Nykvarn, Järna och bort mot Hölö, Gnesta, Björnlunda istället. Lite småkallt om fingrarna när jag väl var hemma igen, men i själen....där var det varmt.
Tycker dock det är lite tunt med sportmaskiner på vägarna, mer glidare.
Håller med dig!
Har mest sett touring och customhojar på vägarna, men rejsputtarna är ju "fjollben" som väntar på alla flygfän som kan träffa visiret. De anser ju att det är coolt med så många olika färger av kryp som mosats i fartvinden.
Skämt åsido!
Kul att du har varit ute och "kurvat" en aning. Vad sägs om att komma till vår avrostning på Malmby flygfält den 30:e april?
Gå in på
http://www.svmc.se/templates/Event.aspx?id=8839
och anmäl dig!
Annars kan jag rekommedera:
http://www.svmc.se/templates/Page.aspx?id=8714
där du kan få köra med instruktör till ett bra pris.
Är det svårt att få plats på Gröndal om jag betalar på plats?
De blir ju inget på Tuvängen i år...
Är det någon som är sugen på en vår sväng i det sköna vädret?
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|