CHIPPEN_no1 skrev:2032345Nytt år ny tråd!
I sommar måste vi få igång lite samlad åkning igen va ju skit kul förra sommaren. Några nya som skaffat hoj i lilla döda strängnäs? Ses annars på vägarna runt Strängnäs.
Mie skrev:2053615Hej på er!
Ja i år får vi samla ihop oss lite oftare än förra året...
(Om man nu får följa med utan att det blir liv om att man kör för sakta, från chippens håll....)
// Mie
Mie skrev:2053615Hej på er!
Ja i år får vi samla ihop oss lite oftare än förra året...
(Om man nu får följa med utan att det blir liv om att man kör för sakta, från chippens håll....)
// Mie
CHIPPEN_no1 skrev:2058014Klart du får hänga på! du lär ju steka "den där gröna moppen"
CHIPPEN_no1 skrev:2058014Klart du får hänga på! du lär ju steka "den där gröna moppen"
oj tog du åt dig!? får be så hemsk mycket om ursäkt min vänrozen skrev:2076288Hurru din gammeltacka tyst med dig!
80mil det har du ju klarat av efter påskenTrajja675 skrev:2080363Hej !
Var och hämtade hojen hos Sulas i Ölsta idag. Johan666 var med som moraliskt stöd och körde hem bilen igen. Tack för det Johan.
(tur att det inte var bilen som skulle köras in va ? )
Det suger ju med inkörning kan jag säga, max 5000 rpm, innan första service vid 80 mil
Tur att man inte är så fartglad som person, maxfarten under hemresan var prick 110 enligt färddatorn.
Där ser du Johan, datorer har alltid rätt och jag kan visst följa inkörningschemat.
Trajja675 skrev:2080363Hej !
Var och hämtade hojen hos Sulas i Ölsta idag. Johan666 var med som moraliskt stöd och körde hem bilen igen. Tack för det Johan.
Det suger ju med inkörning kan jag säga, max 5000 rpm, innan första service vid 80 mil
Tur att man inte är så fartglad som person, maxfarten under hemresan var prick 110 enligt färddatorn.
Där ser du Johan, datorer har alltid rätt och jag kan visst följa inkörningschemat.
Trajja675 skrev:2080363Hej !
johan666 skrev:2090051lugnt jo jo, 110 engelska miles eftersom dom glömt att ändra till kilometer, blir 177 km/t istället.
Ludde99 skrev:2090596yoyoyo
man är grymt sugen på o ut o gasa nu, men har hojen nere för lackning av fälgar... typiskt att man börjar mecka när d blir fint väder...
ni kan väl bedömma själva, fälgarna var typ signal gula innan....
o johan 666 du ska få tillbax depåstödet.... mitt minne är som det är
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |