Strängnäs-åkar-tråden

Cruella

No pain, no fear
Gick med
25 Jun 2008
Ort
1köping
Hoj
GSXR 1000 L1 svart, GSXR 1000 K9 svart(sa upp sig), KTM 525sx -03(avhyst), GSXR 1000 K9 vit Pussel(skilsmässa), Honda CBR 900 RR -99, fireblade (såld)
Om man åker via Enköping behöver man inte åka motorväg en endaste bit, ganska bra vägar till Jakan.
 

Cruella

No pain, no fear
Gick med
25 Jun 2008
Ort
1köping
Hoj
GSXR 1000 L1 svart, GSXR 1000 K9 svart(sa upp sig), KTM 525sx -03(avhyst), GSXR 1000 K9 vit Pussel(skilsmässa), Honda CBR 900 RR -99, fireblade (såld)
Är det Barkarby ni åker till hänger jag på. Men jag hoppar in i ledet i Enköping. Väntar på er i sådana fall vid rastplatsen innan rondellen till Enköping ca 17.25
 

Cruella

No pain, no fear
Gick med
25 Jun 2008
Ort
1köping
Hoj
GSXR 1000 L1 svart, GSXR 1000 K9 svart(sa upp sig), KTM 525sx -03(avhyst), GSXR 1000 K9 vit Pussel(skilsmässa), Honda CBR 900 RR -99, fireblade (såld)
Kan bli svårt att hinna om jag ska få med Dempen.
Vad sägs om ca 17.45:confused:

Självklart, jag väntar tills ni kommer. Jag har inget tåg att passa det är lugnt. Vi ses där.:hojcbr
 

.Putte

Ny medlem
Gick med
23 Mar 2007
Ort
E-tuna
Hoj
Blå
När och vart ska ni träffas i S-näs tänkte själv dra till garaget nu och byta bromsskivan fram på hojjen. Så man hoppas att det går bra så man kan möta upp er där.

Pm över mitt nummer till dig nickrider så kan du väl dra över ett sms eller slå en signal så man vet tid och plats inte säkert att jag hinner se det här på forumet.
 

Alex76

Tutankhamun Fästing
Gick med
2 Oct 2007
Ort
Mariefred
Hoj
Aprilia Dorsoduro 750 -10
Så, då har man lämnat storstaden och blivit sörmlänning. Flyttade till Mariefred för 2v sedan, och trivs som fisken i vattnet! :tummenupp

För att spara lite dyrbar tid undrar jag nu vilka vägarna med stort V är när man ska ut och söndagsåka? Åker gärna runt och rekar själv, men några tips skadar aldrig. Gamla vägen mellan Strängnäs och Södertälje är ju helt ok, och likaså vägen mellan Mariefred och Gnesta (även om den var lite gropig).

Lite tips om smultronställen vore kanon!! :)
 

Alex76

Tutankhamun Fästing
Gick med
2 Oct 2007
Ort
Mariefred
Hoj
Aprilia Dorsoduro 750 -10
Tackar! Tror jag lyckats beta av dem, iaf vägen till Stallarholmen... Är också nyfiken på vägarna bortom Strängnäs. Får bli helgens mission.
 

Cruella

No pain, no fear
Gick med
25 Jun 2008
Ort
1köping
Hoj
GSXR 1000 L1 svart, GSXR 1000 K9 svart(sa upp sig), KTM 525sx -03(avhyst), GSXR 1000 K9 vit Pussel(skilsmässa), Honda CBR 900 RR -99, fireblade (såld)
:yoparty Coolt, bra bilder
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top