Strängnäs-åkar-tråden

Cruella

No pain, no fear
Gick med
25 Jun 2008
Hoj
GSXR 1000 L1 svart, GSXR 1000 K9 svart(sa upp sig), KTM 525sx -03(avhyst), GSXR 1000 K9 vit Pussel(skilsmässa), Honda CBR 900 RR -99, fireblade (såld)
ang åkning

Har alla svimmat i värmen ingen som tänker åka under söndagen?
Känner att snickrandet behöver paus, åker gärna om någon är på!

Daniel.B

LGF-skylt användare
Gick med
27 Jul 2008
Hoj
-01, Honda VTR
Jaaasååå... det är här alla strängnäsåkare håller till. :bow

Passar på att säga hej till alla här med då vi med all säkerhet stöter på varandra på vägarna här i trakten. (Jag vet, det finns ett speciellt forum för sånt.. men vem läser där..)

Jag är ny med hoj för i år så var snälla mot mig! :D

HrHptm

Förälskad i Kimelliz!
Gick med
3 Apr 2008
Hoj
Jorå, ett par att köra

Passar på att säga hej till alla här med då vi med all säkerhet stöter på varandra på vägarna här i trakten. (Jag vet, det finns ett speciellt forum för sånt.. men vem läser där..)

Välkommen till tråden och jag hoppas att vi syns på vägarna.:yoparty

jompa25

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2005
Hoj
ingen

Välkommen Hoppas vi syns på vägen eller att du följer med på nått åk nån g.

Hej på er alla blir det nått onsdags åka börjar känna av nån form av abstinens:yoparty

Last edited:

Nickrider

Ny medlem
Gick med
7 Dec 2006
Hoj
Hoj lös

:hej :hej :hej :hej :hej

Cruella

No pain, no fear
Gick med
25 Jun 2008
Hoj
GSXR 1000 L1 svart, GSXR 1000 K9 svart(sa upp sig), KTM 525sx -03(avhyst), GSXR 1000 K9 vit Pussel(skilsmässa), Honda CBR 900 RR -99, fireblade (såld)
Nån som är sugen på att åka nått i kväll?

Jag laddar för Gelleråsen på fredag :D , blev dessutom tvungen att jobba ett par dagar :huvet . Åker gärna i helgen.

.Putte

Ny medlem
Gick med
23 Mar 2007
Hoj
Blå
Någon som är sugen att dra på rallycross sm imorgon kväll ( Härad motorstadium ). Första start kl 17:00. Tänkte dra hojjen dit så man slipper köerna. Någon som är sugen så kan vi ju träffas vid ugglans.

Jag laddar för Gelleråsen på fredag :D , blev dessutom tvungen att jobba ett par dagar :huvet . Åker gärna i helgen.

Vad händer på gelleråsen på fredag?
Om det är banåkning vet du om det finns platser kvar? Och vem är det som håller i det?

Last edited:

Chippen

wwhhaa pttsssiii wwhhaa pttssiii whhaaaa
Gick med
4 Jan 2005
Hoj
Turbo Gixxer

bankörning fan va kul! :tummenupp lycka till då och kör hårt!

Någon som är sugen att dra på rallycross sm imorgon kväll ( Härad motorstadium ). Första start kl 17:00. Tänkte dra hojjen dit så man slipper köerna. Någon som är sugen så kan vi ju träffas vid ugglans.

Om det är banåkning vet du om det finns platser kvar? Och vem är det som håller i det?

Ska dit men blir bil dit då jag ska ha med mig lite folk. så man får köa :(

Last edited:

Dempen

Ja e de bästa ja vet
Gick med
2 Oct 2007
Hoj
Honda CBR1000RA
Vart en tur me brorsan igår, va till Eskiltuna o kollade lite....

Sen vart de bara mörkt på vägen hem o fullt med små flygfän så visiret vart helt igenmosat....

Cruella

No pain, no fear
Gick med
25 Jun 2008
Hoj

Det är SMC som håller i det. Om du tar på dig läppstift och mascara ska det nog gå bra att ta en plats. :D

Hela dagen är reserverad för females. Självklart ska jag passa på att åka ordentligt. Hyndan ska få känna att den lever.:yoparty

Nickrider

Ny medlem
Gick med
7 Dec 2006
Hoj
Hoj lös
Fick lite energi i går kväll strax innan nio på kvällen o stack till Donken i Sthlm med äldsta grabben.
Fan,vad folk det var som stog o hängde.
Mycket hojar och som mest var det tre mc poliser som stog gömda i bland dom parkerde hojarna.
I bland kom det förbi en del som skulle gasa lite extra utanför som snabbt blev plockade:D :D

(skönt att det inte var jag)

wriid

Sporthojare
Gick med
3 Feb 2005
Hoj
Hojlös
Imorrn så gäller det! Besiktning med rensad bak, miniblinkers och slipon. Har byggt dit en liten reflex också men skippade regbelysning. Så nu får ni hålla tummarna för mig imorrn så jag kan fortsätta att åka :D

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0