Ja e här o läser, känner juh ingen så ingen ide å tjöta
Åhå, jag ksa hålla ögonen öppna... trodde ingen häromkring åkte så mycket så jag brukar åka till Lakritsremsans MC (V-ås & Köping) o åka med dem... hänger gärna med er någon gång också!Du är MKT välkommen att hänga med när vi ska ut och köra i samlad trupp,fast det sker ju inte lika ofta nu för tiden som det brukar göra.
Ja, det kanske blir så, får lov att återkomma i frågan! Om ni/du orkar dras med en Newbie på en TLR vill sägaTänkte åka på Tuvängen på lördag och Rörken söndag samt måndag. Någon som är sugen på att hänga med?
Ignored
Ignored
Rörken ligger ca 1 mil väster om Uppsala längs väg 288 mot Östhammar. Skall dit i morgon och rullar senast 0700 från S-näs.
Var på Tuvängen i dag och körde som en påse nötter Sov bara 3 timmar inatt. Det kan ha varit orsaken.
@Superman o SiNteX: Skall ni med?
Rörken ligger ca 1 mil väster om Uppsala längs väg 288 mot Östhammar. Skall dit i morgon och rullar senast 0700 från S-näs.
Var på Tuvängen i dag och körde som en påse nötter Sov bara 3 timmar inatt. Det kan ha varit orsaken.
@Superman o SiNteX: Skall ni med?
Skitkul dag på Rörken med Jompa. Vi tog en tur efteråt och mötte upp Qcludde på Rosenhill.
Mätaren stannade på 41 mil.
Vi drar till Rörken i morgon. Andra som är sugna på att hänga med?
Hos mig kl 15 sen rullar vi. För de som inte vet var jag bor: PMa
Skitkul dag på Rörken med Jompa. Vi tog en tur efteråt och mötte upp Qcludde på Rosenhill.
Mätaren stannade på 41 mil.
Vi drar till Rörken i morgon. Andra som är sugna på att hänga med?
Hos mig kl 15 sen rullar vi. För de som inte vet var jag bor: PMa
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |