Straffa tokig mopedist.

crashtestdummy

Ompa ompa.
Gick med
7 Mar 2005
Ort
Örebro
Hoj
Husa 650.
doobidoo skrev:
Nu är läget så här;
Där jag bor finns det en tokig mopedist som troligtvis kör utan ljuddämpare och tar noll hänsyn till andra och är en ren trafikfara.
Jag vet var han parkerar den, dock är det på allmän plats.

Nu vill jag ha tips, som går att utföra diskret, på hur jag ska få stopp på hans moped.
Oseriösa som seriösa :tummenupp
Antingen kan du fånga honom med snara och ta en skalpell och dra en ring runt anus och sen knyts ena änden av en pianotråd runt ändtarmen,och andra runt ett träd. sen sätter du honom på moppen och klickar i växel och ger full gas. Sen tar du en pilsner och tittar på honom medans tarmarna dras ut ur den vidriga huliganen. ELLER så pratar du med honom och säger vad du tycker, på ett alldeles vanligt sätt, nästan som till en vanlig människa alltså. det kan funka men jag skulle prova pianotrådstricket för det funkar garanterat. :rolleyes:
 

spectre

BRASSA å dra i helvet
Gick med
27 Jan 2004
Ort
Lite åt vänster sen åt helvete
Hoj
50x12
crashtestdummy skrev:
Antingen kan du fånga honom med snara och ta en skalpell och dra en ring runt anus och sen knyts ena änden av en pianotråd runt ändtarmen,och andra runt ett träd. sen sätter du honom på moppen och klickar i växel och ger full gas. Sen tar du en pilsner och tittar på honom medans tarmarna dras ut ur den vidriga huliganen. ELLER så pratar du med honom och säger vad du tycker, på ett alldeles vanligt sätt, nästan som till en vanlig människa alltså. det kan funka men jag skulle prova pianotrådstricket för det funkar garanterat. :rolleyes:



Nu är jag med på noterna, gör som denna ovanstående mycket kloka herre skrev. Då kommer allt gå som planerat. :Bugar
 

Pr0bz

Sporthojsnörd
Gick med
11 May 2004
Ort
vimmerby
Hoj
Dunderkatt & eN gamal sLiten Enessärr
spectre skrev:
Vad skulle du göra ifall någon sparkade sönder din "motorcykel"? Du skulle förstås bli glad och tacka för besöket och avsluta konversationen med ett bögigt och ett fejkat smile!?


Nja ta nummret också om han vore söt, själv?
 

CayLe

De är efter mig!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Kör bil.
Skäller du ut honom och hotar så kommer han att gasa mer utanför dig.
Lägger du fram det på ett schysst sätt och förklarar pedagogiskt så kommer han iaf att gasa mindre utanför just ditt hus, om han har något som helst vett.
 

marcus_136

Rockstar
Gick med
13 Oct 2003
Ort
Haninge
Hoj
Kawasaki 636 -03, Honda CBR 1000RR -06
Om det är en automatare så skruva in tomgångskruven så mycke det går.
 

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Stockholm
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
lossa på pinbultarna vafan, killen kommer att gråta och sen kommer hans föräldrar att köpa en 4-takts moppe till honom=mycket tystare.
 

Basisten

I swear to drunk i'm not God ociffer!!!!
Gick med
8 Oct 2004
Ort
Linköping
Hoj
Svarta faran
du e väll fan bara till att sätta sig i ett träd med en mauserbössa och unloada när han kommer :kulspruta
 

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
gdfs
fixa lite aidsblod på nån nål som du sticker ner i sadeln så att han sticker sig på den när han sätter sig ner sen löser sig problemet själv till slut.
 

bissmark

Same Shit, different Day...
Gick med
9 Aug 2003
Ort
Tyvärr söder om Hallandsåsen
Hoj
Ärr6 räjjs, 2x minikina
Etanol i tanken, då går det undan i 20 minuter.
Efter det, går den inte alls.

Spanska ryttare är också ett trevligt inslag i villaidyllen.

Lycka till
 

BMW R90s

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2003
Ort
Linköping
Hoj
BMW 1200GS
Moralkärringar :fatta!
Ingen av er som åkt och irriterat befolkningen med mopedsmatter?
Om 3 år åker han på en R1 med öppet slipon och då heter det gött ljud!
 

RebelZero

Ny medlem
Gick med
6 Jul 2005
Ort
Täby
Hoj
CBR 1000 RR
doobidoo skrev:
Nu är läget så här;
Där jag bor finns det en tokig mopedist som troligtvis kör utan ljuddämpare och tar noll hänsyn till andra och är en ren trafikfara.
Jag vet var han parkerar den, dock är det på allmän plats.

Nu vill jag ha tips, som går att utföra diskret, på hur jag ska få stopp på hans moped.
Oseriösa som seriösa :tummenupp

Asch vafan, han gillar att åka hoj (än så länge en moppe).

Han blir säkert skitimpad av dina hojar och när du har tagit med honom på en åktur så säger du lite trevligt att han borde sätta på dämpen på moppen igen. Men om han vill ha lite sprutt i den så hjälper du honom att trimma den lite snyggare, så det inte låter skit......

Sen, spöar du skiten ur han och spränger moppen med svartkrutt och magnesium (blir en skitsnygg smäll) och hänger upp vraket i din flaggstång som en trofe och en påminnelse till honom vad som händer om han stör dig igen..

Eller så gör du bara det första.

Reb0
 

ZaXeS

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2005
Ort
Småland
Hoj
Kronan, en grön
RebelZero skrev:
Asch vafan, han gillar att åka hoj (än så länge en moppe).

Han blir säkert skitimpad av dina hojar och när du har tagit med honom på en åktur så säger du lite trevligt att han borde sätta på dämpen på moppen igen. Men om han vill ha lite sprutt i den så hjälper du honom att trimma den lite snyggare, så det inte låter skit......

Sen, spöar du skiten ur han och spränger moppen med svartkrutt och magnesium (blir en skitsnygg smäll) och hänger upp vraket i din flaggstång som en trofe och en påminnelse till honom vad som händer om han stör dig igen..

Eller så gör du bara det första.

Reb0
jag säger bara :hihi
 

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
gdfs
BMW R90s skrev:
Moralkärringar :fatta!
Ingen av er som åkt och irriterat befolkningen med mopedsmatter?
Om 3 år åker han på en R1 med öppet slipon och då heter det gött ljud!
Men då är det ju gött ljud :tungan
 

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
gdfs
Oddjob skrev:
:fakta


Ärligt talat, tvåtakt kan låta lite gott,
men en moppe utan ljuddämpare låter bara skit.
Så länge det är en crosshoj/skoter så låter det fräsigt iallafall. Det är fan bland de skönaste ljuden.
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top