andersbrink
hasenfrasen
Fredag? Torsdagsräjset på Lunda är nu på... torsdag. Kom om du törs!
Jag kommer förmodligen dit och testar nya turbo-leksaken.
Då ska jag åka dit o titta iaf, kör arslet av dem:-Dandersbrink skrev:Fredag? Torsdagsräjset på Lunda är nu på... torsdag. Kom om du törs!
andersbrink skrev:Fredag? Torsdagsräjset på Lunda är nu på... torsdag. Kom om du törs!
Mmmm...Jag vet....trodde inte det fanns några kvar från den tidenMari skrev:Sist jag va på ett street race höll dom till på kistarakan.......hundra år sen.
Jag tror att ni vet....
Vilken tid?andersbrink skrev:Fredag? Torsdagsräjset på Lunda är nu på... torsdag. Kom om du törs!
Aha, då är det ju samma väg som jag kör till Rörken.Silwer skrev:Lunda ligger 4-5 mil nordost om Uppsala (väg 288 mot Östhammar)...
det stämmer men 3 mil till.sandstream skrev:Aha, då är det ju samma väg som jag kör till Rörken.
Då får vi hoppas på sol på torsdag så pojkarna och flickorna som inte törs luta får visa vad de går för
Tack.Silwer skrev:Det är väl mellan så där en 18-21 tror jag (på Lunda alltså).
Lunda ligger 4-5 mil nordost om Uppsala (väg 288 mot Östhammar), det är numera skyltat från den vägen var man ska åka när man närmar sig vägskälet man ska svänga av på.
Då får man se underverket då.Qwerty skrev:Jag kommer kanske dit. Om någon inte hittar så kan jag möta upp folk tex i Väsby 17:30. Det hela beror på om jag behöver jobba eller ej. Obs tempot blir inte mer än 30+ pga att jag åker gammel cykel.
Silwer skrev:Då får man se underverket då.
Det trodde jag också första gången jag hörde talas om Lunda. Tur att man inte åkt dit då och undrade var alla varR1 wannabe skrev:Tack.
Tur att man frågade...trodde Lunda var =Lunda Industriområde i Stockholm.
DanTheMan71 skrev:Förstår inte det roliga med streetrace,personligen e det skojjigare att se
målarfärg torka.
Nä, trimmade motorer, duktiga förare och lukten av bränt gummi är rätt mesigt...DanTheMan71 skrev:Förstår inte det roliga med streetrace,personligen e det skojjigare att se målarfärg torka.
DanTheMan71 skrev:Förstår inte det roliga med streetrace,personligen e det skojjigare att se
målarfärg torka.
DanTheMan71 skrev:Förstår inte det roliga med streetrace,personligen e det skojjigare att se målarfärg torka.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|