SportGuzzi
livsnjutare
Off topic:
Var det dig och en polare på Ducce 748/916 jag hamnade bakom i Tingstadstunneln igår?
Hur som helst, schysst hoj
Stämmer korrekt, din Thruxton såg väldigt fin ut (det lilla jag såg)
Last edited:
Off topic:
Var det dig och en polare på Ducce 748/916 jag hamnade bakom i Tingstadstunneln igår?
Hur som helst, schysst hoj
Kan man överse med låg effekt så är en Bulldog ett alternativ.
Tror du kommer såga KTM om du är nöjd med komforten på VTR'en. Ex 990 är förvisso bekvämare än enstånkarna o jäkligt skoj när man fått in snittsen med moppeåkat men det beror ju lite på vad man är ute efter. Motardmaffian är sällan ute på längre turer än 10-12 mil. Aprilian har jag bara sett på bild och hörde på mässan att reservdelshållningen för märket skulle ha fått sig ett lyft, sen om så är fallet har jag ingen aning om.
Har du ens suttit på en SuperDuke eftersom du blandar in motarderna i den här diskussionen?
990 var inget för mig, nös jag så bytte man 3 filer.
Shiver ??Har du ens suttit på en SuperDuke eftersom du blandar in motarderna i den här diskussionen?
Det enda jag upplever som "jobbigt" på långfärd är den enorma tristessen som blir mer påtaglig av att motorn vill ha meeeer.. Den trivs helt enkelt inte helt 100 på stödgas i touringtempo.
Aprilia är ju inte ett direkt säkert kort.. Men "Shiver" heter den väl den där halvnya. Ascool ju.
Ducce Streetfighter
KTM SuperDuke
Aprilia Shiver
Aprilia Touno
I den ordningen..
Vill du bara ha just caféräser-attitydshoj eller är alla coola bushojar intressanta?
Ducce Hymo & KTM 990SMR är ju grymt coola.
Kan du tänka dig nåt annat än V-twin så borde du provköra Speed/Street Triple också.
Kan man överse med låg effekt så är en Bulldog ett alternativ. Jag köpte en Bulldog i vintras och är nöjd med den. Ger man fan i att bromsa och vägen svänger går det undan även fast det bara är 65 hk på bakhjulet. Dessutom ingen twin vinner över bullens ljud med GPR slip-on
Fattigmans-ducce.Vad är budgeten? Det är svårt att ge förslag när man inte vet vad det får kosta. Ducati Streetfighter S är cool som få, men den har ett pris där efter. Yamaha TRX 850 är en trevlig moppe till ett bra pris. Utvändigt är den förvisso ingen V-motor. Men med den går som en 90-graders twin. Å så har den fackverksram
Fattigmans-ducce.
Likväl en prisvärd hoj. Jag såg ett tufft bygge på en sådan i Performance bikes för några år sedan, med bl.a. R7 bakdel.
Vafan, var det inte den här diskussionen nyss? Den bästa hojen är alltid den man själv har, så är det!
sååå
Speed triple ska du ha!
Vad är budgeten? Det är svårt att ge förslag när man inte vet vad det får kosta. Ducati Streetfighter S är cool som få, men den har ett pris där efter. Yamaha TRX 850 är en trevlig moppe till ett bra pris. Utvändigt är den förvisso ingen V-motor. Men med den går som en 90-graders twin. Å så har den fackverksram
Fattigmans-ducce.
Jag är inte helt 100 men jag har hört någonstans att det var en ombyggd TRX Angelina körde i Tomb Raider
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!
I veckan blev det klart att... |
|
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter
Transportstyrelsen har medd... |
|
Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana
Efter nedläggningen av Järv... |
|
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |
|
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem
En ny patentansökan har avs... |
|
BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?
Sedan en tid har olika rykt... |
|
HRC och Repsol avslutar samarbete
Efter 30 års samarbete på d... |
|
MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor
MV Agusta har officiellt be... |