Mattias skrev:Synd bara att det inte funkar som belysning för annat än framstänkan, typ...
TLS skrev:Håller med, kass ljus men det ser bra ut
Jag körde med samma lyse i en sommar, skönt med ljusa sommarnätter.
Funatic skrev:Tja TLS!
Hur går det med ditt bygge då? Nyfiken *s*
TLS skrev:Tjenare
Jotack, det börjar röra på sig.
Jag hittade äntligen en tank i förra veckan, sen så har södervurpade delar ersatts och så har jag rivit förgasarbryggan för att kolla att allt är som det ska. Den betedde sig lite underligt på avslag förra sommaren. Hade väl tänkt att starta upp den i helgen för första gången sen i november, stackars hoj vad försummad den blivit..
TLS skrev:Tjenare
Jotack, det börjar röra på sig.
Jag hittade äntligen en tank i förra veckan, sen så har södervurpade delar ersatts och så har jag rivit förgasarbryggan för att kolla att allt är som det ska. Den betedde sig lite underligt på avslag förra sommaren. Hade väl tänkt att starta upp den i helgen för första gången sen i november, stackars hoj vad försummad den blivit..
WestW skrev:Du vet vad som händer om man sätter dit hela, orepade saker på en hoj?
Man vurpar direkt och sabbar allt det fina man just pillat dit
Nä det blir nog bra
TLS skrev:Ta det bara lugnt, det är inte superskick jag siktar på, men nu ser hojen ut att sitta ihop i alla fall (nåja).
Måste hitta ny plast runt sadeln innan det blir tal om hellack och så.
Har någon så är jag intresserad, ska dock vara hela grejer, trasiga har jag redan.
Den ser i allafall gladare ut än såhär
TOKER skrev:Ta bort den svarta plasten under lyse där bromsslangarna går igenom då blir det lite cleanare men nu börjar det likna något!
A© skrev:Ska göra det,,,, tänkte jag skulle fixa det i samma veva som jag lufta frambromsarna....
WestW skrev:VARNING!
När man luftar bromsarna konstaterar man att man kanske skulle ha stålomspunnet istället. Beläggen är dåliga, oken ska renoveras och mitt i alltihop märker man att gaffelbenen läcker och att man ska ha ett bättre framdäck, och att styrlagert ska återinfettas, och spännas åt lite till
Så var min historia iaf
Byt dit macadam framdäck till nått med lite bett i på en gång
Kan få läskiga släpp med det där.
Majk skrev:Verkar vara poppu med vägslåssare/kämpe
Så jag tog saken i egna händer och fixade min mee
WestW skrev:VARNING!
Byt dit macadam framdäck till nått med lite bett i på en gång
Kan få läskiga släpp med det där.
TinaTjejen skrev:Och fortfarande har du aaalldeles för mkt plastskräp kvar
Rigge skrev:Det där är inte ett Macadam
haha , ja förvisso... du får väl en pluspoäng för dä dåMajk skrev:Ja men notera tanken som jag monterat på ett speciellt sätt för att få downforce samt vila ölmagen på i mer uprätt körställning
/Majk
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |