Panos
Advrider
f*n jag är nästan också lite sugen på en sf-tröja nu när man har en streetfighter
madbiker skrev:Det går ju inte att trycka på skicka beställning ...på fighter tröjan när man har fyllt i beställningen???? WHY!!!!!! ( eller är det bara jag som e dum i huvudet) vad vet jag
Wiseguy skrev:För att tröjorna är redan tryckta och på väg till dom nya ägarna med posten.
Vänta tills nästa tröjomgång.
Wiseguy skrev:För att tröjorna är redan tryckta och på väg till dom nya ägarna med posten.
Vänta tills nästa tröjomgång.
Är inte hundra på att det blir en nästa omgång ännu.Lantis skrev:Vet du när nästa omgång blir ?
Swedie skrev:Jag kan trycka enbart några få. Får jag beställt inom en vecka och jag beställer direkt så finns möjlighet att det går i tryck innan de går på semester. Men troligtsvis är chansen liten. Så jag kan börja redan nu hursomhelst att ta emot orders och betalningar... dock så kommer nog med stor chans blir så att leveransen sker i augusti.
Är ni med på det (skriver det som disclaimer på beställningssidan) så kommer jag att sätta upp orderformuläret igen.
Vadå beställt och betalat? Det går inte att beställa just nu...och du borde inte ha betalat eller. Jag kommer skicka tillbaka dina pengar om jag ser några nya som kommit in. Skicka kontouppgifter via PM. tackmorris skrev:Beställt, betalt och klart. Pengarna skulle gå in 10/6. Då får jag väl se när den dyker upp, nu eller mot hösten
Swedie skrev:Vadå beställt och betalat? Det går inte att beställa just nu...och du borde inte ha betalat eller. Jag kommer skicka tillbaka dina pengar om jag ser några nya som kommit in. Skicka kontouppgifter via PM. tack
De ska listas HÄR i tråden. tackMrEd skrev:Min email skickad till dig swedie
Swedie skrev:De ska listas HÄR i tråden. tack
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar