Streetfightertröjor - beställning

Panos

Advrider
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Karlskrona
Hoj
Suzuki DR750S Big, Yamaha TT600E (i delar), GSX400E
f*n :va jag är nästan också lite sugen på en sf-tröja :yoparty nu när man har en streetfighter
 

madbiker

Ny medlem
Gick med
17 Feb 2005
Ort
GÄVLE
Hoj
Suzuki Haybusa
Tröja

Det går ju inte att trycka på skicka beställning ...på fighter tröjan när man har fyllt i beställningen???? WHY!!!!!! ( eller är det bara jag som e dum i huvudet) vad vet jag...........shysst tröja är det ialla fall :yoparty
 

Wiseguy

Medlem nr.8 sen starten
Gick med
6 Mar 2003
Ort
+46 Rover, wanderer, Nomad, vagabond
Hoj
Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
madbiker skrev:
Det går ju inte att trycka på skicka beställning ...på fighter tröjan när man har fyllt i beställningen???? WHY!!!!!! ( eller är det bara jag som e dum i huvudet) vad vet jag


För att tröjorna är redan tryckta och på väg till dom nya ägarna med posten.

Vänta tills nästa tröjomgång.
 
Last edited:

Wiseguy

Medlem nr.8 sen starten
Gick med
6 Mar 2003
Ort
+46 Rover, wanderer, Nomad, vagabond
Hoj
Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Lantis skrev:
Vet du när nästa omgång blir ?
Är inte hundra på att det blir en nästa omgång ännu.
Det är upp till Swedie ifall han vill trycka dom i samband med sporthoj-tröjorna.
Han behöver ganska många beställningar för att det skall gå runt. Han vill ju inte gå back på SF-tröjorna och vinsten är inte så stor på dom med tanke på priset.

Vi får se sen när nästa omgång sporthojtröjor skall tryckas hur det blir.

Evetuellt ifall det inte blir ett tryck via Swedie kanske jag kan fixa ihop något.
Men först ser vi hur det blir vid nästa omgång som SH-tröjor Swedie kör.
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
Jag kan trycka enbart några få. Får jag beställt inom en vecka och jag beställer direkt så finns möjlighet att det går i tryck innan de går på semester. Men troligtsvis är chansen liten. Så jag kan börja redan nu hursomhelst att ta emot orders och betalningar... dock så kommer nog med stor chans blir så att leveransen sker i augusti.

Är ni med på det (skriver det som disclaimer på beställningssidan) så kommer jag att sätta upp orderformuläret igen. :)
 

natron

även gammalt järn går att smida...
Gick med
15 Dec 2004
Ort
Motala
Hoj
Kawasaki GPz 750
Swedie skrev:
Jag kan trycka enbart några få. Får jag beställt inom en vecka och jag beställer direkt så finns möjlighet att det går i tryck innan de går på semester. Men troligtsvis är chansen liten. Så jag kan börja redan nu hursomhelst att ta emot orders och betalningar... dock så kommer nog med stor chans blir så att leveransen sker i augusti.

Är ni med på det (skriver det som disclaimer på beställningssidan) så kommer jag att sätta upp orderformuläret igen. :)

Jag kan oxå beställa.. Bättre sent än aldrig ;-)
 

morris

Född naken
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Nåårrrland / kullen
Hoj
BRP sommar xr650R -01, Vinter Lynx Boondocker 800
Beställt, betalt och klart. Pengarna skulle gå in 10/6. Då får jag väl se när den dyker upp, nu eller mot hösten :rolleyes:
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
morris skrev:
Beställt, betalt och klart. Pengarna skulle gå in 10/6. Då får jag väl se när den dyker upp, nu eller mot hösten :rolleyes:
Vadå beställt och betalat? Det går inte att beställa just nu...och du borde inte ha betalat eller. Jag kommer skicka tillbaka dina pengar om jag ser några nya som kommit in. Skicka kontouppgifter via PM. tack

Jag kommer börja officiellt om cirka 1-2 veckor från nu att ta emot betalningar (närmare lönedag).
 

Wiseguy

Medlem nr.8 sen starten
Gick med
6 Mar 2003
Ort
+46 Rover, wanderer, Nomad, vagabond
Hoj
Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Tog bort länken till beställningssidan. Så att inga fler beställer just nu.

Swedie, du kan ju lägga in den igen sen när det är dags. Eller slänga upp en ny tråd.
 

morris

Född naken
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Nåårrrland / kullen
Hoj
BRP sommar xr650R -01, Vinter Lynx Boondocker 800
Swedie skrev:
Vadå beställt och betalat? Det går inte att beställa just nu...och du borde inte ha betalat eller. Jag kommer skicka tillbaka dina pengar om jag ser några nya som kommit in. Skicka kontouppgifter via PM. tack

LOL!
Då missförstod jag då, trodde du skulle försöka klämma in nån till beställning om man betalade inom en vecka, Å sen gick det ju att beställa. Nåväl, pm:ar mina uppgifter och väntar på nästa omgång! :)
 

MrEd

Trying is the first step towards failure
Gick med
14 Jun 2005
Ort
Göteborg
Hoj
Speed triple 1050 (Trajjumf spiidtrippel)
Vill bara, som ny, passa på att meddela att jag definitivt kommer att köpa om fler tröjor blir aktuella.
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
Ni här kan oxå ge mig emails till er som är intresserade. För då kan jag när jag väl drar igång en ny omgång lätt nå er. För tidigare har massa visat nytt intresse men knappt hälften har beställt.
 

MrEd

Trying is the first step towards failure
Gick med
14 Jun 2005
Ort
Göteborg
Hoj
Speed triple 1050 (Trajjumf spiidtrippel)
Min email skickad till dig swedie
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top