andersbrink skrev:Carola dök inte upp så det blev inga hamburgare för någon av oss. Däremot varmkorv - åt mig själv... och lite äkta Biltema-svart-silikon åt Qwerty. Fast en luft/olje ska ju lämna lite fläckar efter sig, väl?
Duggregnet kom klockan 20.52, dvs långt efter det att räjset var över - det korta race med de få deltagarna som nu var. Gsxr-busan med 1600cc motorn vågade förmodligen inte anmäla sig... få stryck av en tjejhoj är kanske lite väl knäckande!
Rackarns BANGERS de e ni alla som inte kom ikväll. Jag fick iaf ett flin på mina läppar som inte gått bort än... hjulade trean/fyran trots långsvingen.
Tillbaka till ritbordet. Motorn går för het, för en gathoj iaf. Grrr... blir till å ta blå/vita gixxern till Tullinge i morrn.
Det va skoj igår. Inga burgare och inga flickor på sv vad jag kunnde se. Lämnade ett sånt där I was here märke, det va ju inne på sent 80 början 90, min snittålder bli 89 på hojen. Åter igen tack för hjälpen .
Dom frågade oss efter betalning vart vi ville att det skulle ritas ett B. Snabb fråga snabbt svar. -Det är inga posörmoppar det här så rita vart du vill och tycker att det passar. Svarade jag. Mina slutsatser är att 1600 busan är en posörhoj och ville inte få det där B målat på sin hoj.
Tur för killen med den "röda tjejhojen" att min pajja. Det hade inte varit lite pinsamt att bli slagen av en hoj med gayrosa i färgen