Streetwars 2007!

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Tommy_L skrev:
2689870 ordinary day at work.. Jag å Jocke är på, blir ju skitkul. SKulle kunna köra i Gävle, det finns många som stuntar här och lagomt med snutar. Sen måste det va fest på kvällen.

skitkul! om ni är bäst så ställer Jag upp som sämst:tummenupp men man lär sig väl bäst på att åka med andra.
 

marcus_136

Rockstar
Gick med
13 Oct 2003
Ort
Haninge
Hoj
Kawasaki 636 -03, Honda CBR 1000RR -06
1: Marcus_136

2: Ingel

3: Noll-Koll

4: Teo

5: Green

6: Jimmö

7: Tommy_L

8: Cool_Jocke



Jag har iof redan lovat Tommy en fet street-session uppe i Gävle. Men tänkte att just Streetwars ska vara i Sthlm. Alternativet som ni säger, att man kör i olika städer.

Någon form av del-tävlingar kanske?



Holla blox, not lots!
 
Last edited:

Bruno

Badmanners.org
Gick med
28 May 2003
Ort
Skåne
Hoj
2002 Yamaha R1
det här är jäkligt coolt. vi ska köra mellan kristanstad ock karlshamn med stuntare från ronneby och karlskrona som just möter upp i karlshamn nästa år. Vi har gjort detta i ett par år men denna gången ska det vara mer planerat och med följebilar som kan filma åt båda hållen:yoparty
 

Malmö-motard

Radical Riders
Gick med
16 May 2005
Ort
Lite här o där...
Hoj
ja
Bruno skrev:
2690447 det här är jäkligt coolt. vi ska köra mellan kristanstad ock karlshamn med stuntare från ronneby och karlskrona som just möter upp i karlshamn nästa år. Vi har gjort detta i ett par år men denna gången ska det vara mer planerat och med följebilar som kan filma åt båda hållen:yoparty


Detta låter skojj :D
 

Bruno

Badmanners.org
Gick med
28 May 2003
Ort
Skåne
Hoj
2002 Yamaha R1
Malmö-motard skrev:
2690536 Detta låter skojj :D

det kommer ut mer info när vädret börjar krypa mot 15 grader på olika hemsidor.

edit: hittade lite bilder från förra året HÄR

bla:

azzazzin.com
rovenspagar.com
sporthoj.com
 
Last edited:

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Ort
Bålsta
Hoj
.
marcus_136 skrev:
2689589 Vilka är på?

När, hur och vart?



/Marcus


If you cant take your parking lot shit out on the streets, then you aint got it :D

Coolt! Glöm inte meddela när o vart så man kan va där och fota! :yoparty Bomber vill säkert göra en artikel med?
 

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Vedum
Hoj
Superduke och Nikon
Ang. Streetwars och om det nu skulle bli något rally så är jag iallafall på och erbjuder sovplats och hjälper gärna till å fixa fest om det blir ngt i mina trakter. I annat fall kommer jag gärna och plåtar och skriver.

MVH

Johan

Fürstenhoff skrev:
2690565 Endast ett rykte :rolleyes: - det kommer en SPEED CHALLENGE under 2007 i form av ett "Rally" vilket innebär att det INTE är en tävling - men sen om deltagarna sedan får för sig att tävla mot varandra rörande att nå slutmålet först får stå för dem!! :tungan

/Fürstenhoff.
 

meckis

Ny medlem
Gick med
7 Dec 2006
Ort
uppsala
Hoj
sxv550 - 450crf
streetwars

om man googlar på streetwars så är de 20 första träffarna angående vattenpistolskrig....

Sjukt bra ide´, grymt att kanske göra en tour mellan några städer. Vet inte om jag pallar Sthlm-Got. dock. Då anmäler jag mig som försteman att köra följebil med hojen på släp.

Gävle låter som ett bra ställe, det är lagom långt att åka samt att jag vet sen tidigare att ni har en bra motorkultur där så det kanske dyker upp lite folk.

Jag är med på allt....
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
meckis skrev:
2691105 om man googlar på streetwars så är de 20 första träffarna angående vattenpistolskrig....

Sjukt bra ide´, grymt att kanske göra en tour mellan några städer. Vet inte om jag pallar Sthlm-Got. dock. Då anmäler jag mig som försteman att köra följebil med hojen på släp.

Gävle låter som ett bra ställe, det är lagom långt att åka samt att jag vet sen tidigare att ni har en bra motorkultur där så det kanske dyker upp lite folk.

Jag är med på allt....

I och med att alla bor olika så tycker Jag vi kör en lång repa genom sverige. då får man välja om man vill haka på hela trippen.
 

meckis

Ny medlem
Gick med
7 Dec 2006
Ort
uppsala
Hoj
sxv550 - 450crf
Naturligtvis tycker jag att vi ska ha destinationer över hela Sverige, alla orter som känner att de kan organisera ett stopp med lite stunta kanske även logi o öl är väl utmärkt.

Menade bara på att jag är för gammal (läs 29) för att spendera en hel dag för att transportera mig på min mycket obekväma mc. Men om det blir välorganiserat kanske det blir etappvis och det är en ball idé.
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
meckis skrev:
Menade bara på att jag är för gammal (läs 29) för att spendera en hel dag för att transportera mig på min mycket obekväma mc. Men om det blir välorganiserat kanske det blir etappvis och det är en ball idé.

ta ett par citodon och plocka upp den på 2:an :)
 

Andreas!

Viva La france!
Gick med
2 May 2006
Ort
Stockholm Stolthet Haninge!
Hoj
Yamaha YZF-R6 Yamaha Gokart 360 cc Yamaha Aerox , Yamaha Xt 600 -03
Fürstenhoff skrev:
2690565 Endast ett rykte :rolleyes: - det kommer en SPEED CHALLENGE under 2007 i form av ett "Rally" vilket innebär att det INTE är en tävling - men sen om deltagarna sedan får för sig att tävla mot varandra rörande att nå slutmålet först får stå för dem!! :tungan

/Fürstenhoff.

Så du lever. Testa att ringa bror min. :huvet
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Andreas! skrev:
2691701 Så du lever. Testa att ringa bror min. :huvet

Där dog den tråden...:rolleyes:

Jag tycker vi påtar ihop något sådant här. Vilken jäkla resa!
 

marcus_136

Rockstar
Gick med
13 Oct 2003
Ort
Haninge
Hoj
Kawasaki 636 -03, Honda CBR 1000RR -06
Teo skrev:
2693857 Där dog den tråden...:rolleyes:

Jag tycker vi påtar ihop något sådant här. Vilken jäkla resa!


Väntar på att fler anmäler sig, så kan man sedan disskutera vilken sträcka man ska köra.
En sträcka i Stockholm är ju givet. Sedan får man bestämma om det ska vara nånting någon annanstans.
 

TOKER

Dödsryttare
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Indian Scout 600cc -23
....

JAG tyckte jag hörde FEST var skriver man på?


Tommy_L skrev:
2689870 ordinary day at work.. Jag å Jocke är på, blir ju skitkul. SKulle kunna köra i Gävle, det finns många som stuntar här och lagomt med snutar. Sen måste det va fest på kvällen.
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
marcus_136 skrev:
2694287 Väntar på att fler anmäler sig, så kan man sedan disskutera vilken sträcka man ska köra.
En sträcka i Stockholm är ju givet. Sedan får man bestämma om det ska vara nånting någon annanstans.

Skulle vi anordna ett möte kanske nå´n kväll? givetvis med efterförljande shotsbrickor och lapdance eller är det för seriöst?
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top