String Emil

Långa farbron skrev:
Emil är en gammal klassiker :rofl

Men vänta nu

Vs.
string-emil_0007.jpg

Fan vad likt,,, du snackar tyska, är lite mysko och den där killen ser verkligen mysko ut. Så slutsattsen är: DET ÄR JU DU JU :D

The-PatriX skrev:
Men vänta nu

Fan vad likt,,, du snackar tyska, är lite mysko och den där killen ser verkligen mysko ut. Så slutsattsen är: DET ÄR JU DU JU :D

hahahahaha :rofl

Likheten är slående ,kolla posen :banana
Jag har bara rakat av mig muschen.

Men va nu ?

Nu finns det nya smakfulla uppdateringar..... o glöm inte ljudet !

Tjejen sitter här brevid o dregglar..... jag kanske får tacka emil för att jag får något ikväll.....

ehh.. hrrmm.. vad är de för låt som spelas under "bilder-der-woche"? den e ju asgrym.. inte bilderna, men låten!!

Webspy skrev:
Det sjuka e att han lär ju få kn.... oxå....

Om jag vore tjej så skulle jag se det som en ära att få ligga med Emil :tummenupp

Btw så har alltså denna man varit med i BB? Han blev säkert in-castad på samma meriter som elita fast tvärtom :Bugar

Mer tyska idioter till folket, först förlorar dom två världskrig sedan detta.......jisses

Manne skrev:
Om jag vore tjej så skulle jag se det som en ära att få ligga med Emil :tummenupp

Btw så har alltså denna man varit med i BB? Han blev säkert in-castad på samma meriter som elita fast tvärtom :Bugar

Mer tyska idioter till folket, först förlorar dom två världskrig sedan detta.......jisses

Kom ihåg att det är aldrig för sent att lägga an en riktigt dålig smak !

Åååååååååå....är Emil stringis på forumet igen :lol han är så äcklig....med sina stringisar o tältning i brallan :smasha.Fy han vill vi inte ha..... :hihi :rofl
Stortryne skrev:
Inte mig heller... Om han var den näst siste, alltså...

Efter som jag sällan är inloggad på SH så tänkte jag sabba stämningen med att lyfta en klassiker!

Populäriteten har tyvärr gått ner.. :huvet

Skärmklipp.PNG

Och här ser vi anledningen. Han har slutat med gamla 80-tals midifiler som bakgrundsljud. Blir ju inte samma sak om det inte låter som att det är en gammal VIC-20 som lirar bakgrundsljudet... :dummer

Senaste alstret för ungefär två veckor sedan:

Last edited:
Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S