Stringtrosans fall!!!

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
tror media o "modefolk" vill "moda" bort det..
dom försöker lura er tjejer!!!! låt bli!!!

det är fortfarnade sexigt som faen när man ser kanten ovanför ett par jeans.
de kommer alltid att va de :7peta

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
ozeo skrev:
tror media o "modefolk" vill "moda" bort det..
dom försöker lura er tjejer!!!! låt bli!!!

det är fortfarnade sexigt som faen när man ser kanten ovanför ett par jeans.
de kommer alltid att va de :7peta

NÄÄ...det är INTE snyggt med troskanten ovanför byxlinningen!!
Det finns snyggare och sexigare. (Vad dom nu heter....aarrgghh, teflonminne!!)

Thank GOD for the fall of the thong

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Det finns inget mer överskattat plagg än stringtrosan, om den bärs på rätt sätt så är det ingen som vet om att man har den, om man däremot drar upp den i ryggen så att den sitter strax under skulderbladen så syns det ju att man försöker vara sexig IAF...

Själv tycker jag bara att det ser omoget ut med stringtrosor som sticker upp för att synas, men så länge det matchar vikmobilen och läppglanset så...

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Dee_cati skrev:
De tjejer jag känner använder alla uteslutande string då de tycker det är obehagligt med vanliga trosor och sen säger de att det syns genom byxorna vilket jag inte har fattat :va
Men som honkiie sa, ett par boxer som skär upp i röven är ruskigt sexigt, dock på en tjej och inte på honkiie......
Men gustav1 har mest rätt hittills, en ful röv är lika ful med string. Där ska de ha heltäckande trosor, gärna halvvägs ner på låren :tummenupp

:7peta Hur vet man att man har en ful röv :va
En del tjejer är nog inte helt på de klara om dom har en snygg röv eller en ful...jag menar ska alla se ut som Paris Hilton och gänget eller vad :va

(japp lite ironi är de då bara så ni inte slänger er över detta i ilsken debat ;) :tungan )

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
Kakan skrev:
En del tjejer är nog inte helt på de klara om dom har en snygg röv eller en ful...jag menar ska alla se ut som Paris Hilton och gänget eller vad :va

(japp lite ironi är de då bara så ni inte slänger er över detta i ilsken debat ;) :tungan )

Jag tror alla tjejer är helt på det klara om de har en snygg eller ful röv.

Kakan

Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Gustav1 skrev:
Jag tror alla tjejer är helt på det klara om de har en snygg eller ful röv.

Så du menar att en med dålig självuppfattning ska gå på linjen ful röv? eller att en tjej med ful röv som ändå anser sig ha en snygg röv....nä inte alla tjejer vet det...så förklara för mej hur detta är tänkt

Kakan

Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
UrbanTiger skrev:
Det där är sånnt som inte tjejer förstår. Ful eller snygg häck oavsett så ska ni behaga mannen. Sen är det mannens sak att avgöra om det tilltalar just honom. Att hitta den mannen är er del i fortlevnadsstrategin. Vi väntar och spanar så länge.

Ha jag trode det var mannen som var till för att behaga kvinnan jag :)
:lol hoppsan så då menar du att man ska ha stringen synlig ovanför byxorna...själv tycker jag de ser lite hmmm biligt ut...gillar heller inte när killar har kalingarna ovanför byxliningen eller byxer som sitter nere rut skinkorna :3freak byxer ska sitta på rätt plats :tungan

bonny

Ny medlem
Gick med
14 Apr 2005
Hoj
Mille
Kakan skrev:
Så du menar att en med dålig självuppfattning ska gå på linjen ful röv? eller att en tjej med ful röv som ändå anser sig ha en snygg röv....nä inte alla tjejer vet det...så förklara för mej hur detta är tänkt
ALLA tjejer har en vacker rumpa, det gäller bara att hitta den killen som gillar just din! (Med "din" menar jag nu symboliskt och inte personligt!)
Tycker själv att detta lät empatiskt och bra!
Sedan vet jag ju inte om en tjej med dålig självuppfattning skulle må bättre av att gå på linjen "Ful röv"...

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
Kakan skrev:

Om man är ärlig mot sig själv så kan man nog avgöra om man har en snygg eller ful röv.
Sen har alla säkert olika uppfattningar, men nu tänker jag på tjejens egen uppfattning om sin egen röv.

Kakan

Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Gustav1 skrev:
Om man är ärlig mot sig själv så kan man nog avgöra om man har en snygg eller ful röv.
Sen har alla säkert olika uppfattningar, men nu tänker jag på tjejens egen uppfattning om sin egen röv.

Poängen jag villa ha fram är att jag som själv haft ätstörningar och har en "störd" kropps uppfattning...kan helt ärligt säga att jag inte kan bedöma själv om jag har en snygg, duglig eller ful kropp och dör i bland även röven då...så de var de jag funderade över...hur ska en som har en "störd" kroppsuppfatning kunna bedöma?
Nu är jag symtomsfri och har överkomme de mesta med de ideer man hade när man var sjuk...Men till trotts det finns alltid nån / några som inte kan bedöma det...en smal tjej kan anse sig vara ful och en mullig tjej kan anse sig sexig....

Tja förstår du hur jag tänker nu? att säga att alla vet är nog lite fel för de kan visa sig att den tjej vars röv du anser är snygg, hon kanske anser att hennes röv är ful och tvärtt om....

John

:rofl
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
FZR 1000T -91
En string kan få en fin rumpa att se riktigt illa ut. Sting är lika mysigt som String-Emil.
I hotpants är de flesta rumpor snygga..

Det var på tiden att "Aftonbladet rasar mot stringtrosan".
Låt den falla.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Kakan skrev:

Lägg upp ett par bilder och en poll så får du veta!

Kakan

Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
GuW skrev:
Lägg upp ett par bilder och en poll så får du veta!

näpp min rumpa vill ja ha för mej själv och den kille jag dejtar (när jag dejtar) :tungan

Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras