Hej,
det var iallafall ett fantastiskt trevligt arr, men vädret spelade väl in lite också... Jag tycker allt sköttes proffsigt och jag kände att jag fick nödvändig information innan. Att det var återlining i samma bana o.s.v. är ju inte så mycket att göra åt eftersom inget alternativ fanns, det flöt på bra ändå.
Jag körde för andra gången en V-max i original på en stripp, och det är möjligt att jag var långsammast med mina dryga 180 blås. Men samtidigt hade jag ju också säkert sämst bromsar med tanke på vad som sitter på den hojen. Visst håller man också i en bit efter 402 för att inte slå av för tidigt, men det var ändå långt kvar till att asfalten skulle ta slut, när man vände.
Jag hann åka 6ggr och hade det vart öppet 5 min till, så hade vi fått åka en repa till. (Helt ok, då det vart typ 4 ggr på 3 dar i V-ås förra året).
Att de efter olyckan sänkte till 201 kändes också som ett bra och helt naturligt beslut där och då.
Är det bara det som krävs för att få komma dit igen, så är det ok, för det är skitkul med dragracing och 201 räcker fint.
M.v.h.
/Anders