Jag bytte precis till Telia, skönt att kunna prata med en människa när det strular.
Äh vadå, 199 spänn, fria samtal, sms, mms och 0,5 gb i surf räcker för mig i alla fall.Oja.. kunde jag byta så skulle jag gjort det snabbare än kvickt.. de är inte ens så billiga längre. ..
Äh vadå, 199 spänn, fria samtal, sms, mms och 0,5 gb i surf räcker för mig i alla fall.
Man orkar inte surfa på en iPhone 5s utan teleskop ändå.
Probemet är att än så länge har deras slutsats när de ansett att ärendet varit avslutata varit "Du har surfat, betala eller bestrid", samt faktumet att de ignorerar all info eller fakta jag skickar med.
Ska skicka iväg en ny bestridan på faktura 2 i både brevform och mail I eftermiddag..
Äh vadå, 199 spänn, fria samtal, sms, mms och 0,5 gb i surf räcker för mig i alla fall.
Man orkar inte surfa på en iPhone 5s utan teleskop ändå.
Du har en DORO va?Hrm, här någonstans borde man påpeka att det finns läsglasögon...
Men det gör jag inte, för det är tydligen osnällt att retas för någons höga ålder, du vet, snart jul.
Du har en DORO va?
Står det "sköterska" på den?Med bara en knapp....
Står det "sköterska" på den?
Och i samma sekund jag klickade på "beställ" hos Telia så stängdes mitt surfabb av, som jag har betalat för en månad i förväg.
Nice
Nää, jag har ju betalat för abbet hos Halebop, mitt nya Telia-sim har inte kommit än.Du har iallafall en människa du kan ringa/gå till och skälla på.
Jag är ju fast med deras "chattsupport"
Nää, jag har ju betalat för abbet hos Halebop, mitt nya Telia-sim har inte kommit än.
Fick precis ett mail från Halebop där en från supporten pratat med "en ansvarig" och de har äntligen bestämt sig för att kreditera mig för surfen
Jag fick dock en känsla av att det inte direkt var för att de insett att det har fel, utan mer att de insåg att jag inte skulle ge upp och därav vart det enklare att bara kreditera det för att bli av med mig
Den "ansvarige" är väl förmodligen en 18-årig nagelbitare som inte törs göra någon kund arg innan bossen är tillbaka från Åre.
Aprilia Tuono 457
Efter framgångarna med spor... |
|
Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo
År 1825 öppnades det välkur... |
|
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|