Strul med lelles

Chicken driver

Ny medlem
Gick med
11 Feb 2005
Ort
Home sweet home
Hoj
Risbrännare
Hej alla glada sporthojare .
Skulle vara intressant och få reda på om någon har haft strul med Lelles mc
när man beställer delar ifrån dem ?
Gjorde en best. av kopplings pkt. och spc. verktyg av dem 2007-01-29
Spc. verktyg fanns inte hemma men skulle ta 1-2 veckor .
Sa till säljaren att vänta med kopplings .pkt och skicka allt på en gång .
Inga problem sa han . Ringer och frågar 2007-03-02 var är grejorna
Får svar Spc. verktyg har inte kommit !!!!!!! . Nej ok skit i spc.verktyg och skicka kopplings pkt då . Ok säger han . Bra då har jag delarna senast på ons
2007-03-07 garanterat ? Ja inga prob. säger han .
Ringer 2007-03-07 var är grejorna ? Svar de är inte skickade än !!!!!!!!!
Någon som har råkat ut för liknande ?:huvet
 

duckie

sockersöt
Gick med
28 Feb 2004
Ort
Borlänge
Hoj
Street Triple R
Hej alla glada sporthojare .
Skulle vara intressant och få reda på om någon har haft strul med Lelles mc
när man beställer delar ifrån dem ?
Gjorde en best. av kopplings pkt. och spc. verktyg av dem 2007-01-29
Spc. verktyg fanns inte hemma men skulle ta 1-2 veckor .
Sa till säljaren att vänta med kopplings .pkt och skicka allt på en gång .
Inga problem sa han . Ringer och frågar 2007-03-02 var är grejorna
Får svar Spc. verktyg har inte kommit !!!!!!! . Nej ok skit i spc.verktyg och skicka kopplings pkt då . Ok säger han . Bra då har jag delarna senast på ons
2007-03-07 garanterat ? Ja inga prob. säger han .
Ringer 2007-03-07 var är grejorna ? Svar de är inte skickade än !!!!!!!!!
Någon som har råkat ut för liknande ?:huvet

Inte ngt likn, nej. Jag tkr de är ok på lelles, men but. är mkt trång.
Har ingen erf. av postord. best.
 

Ulf G

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Vimseby
Hoj
Gott och blandat
Grattis, du är den miljonte kunden med strul på Lelles. Du har vunnit en grön traktor i valfri färg, och Lelles levererar den lika fort som alla andra grejer... :rolleyes:
 

Santo

Fuck You Burnout
Gick med
17 Dec 2003
Ort
Stockholm
Hoj
R1 2007
Jag förstår inte varför folk beställer där när man kan läsa tråd efter tråd på SH om att de är sämst (på postorder iaf) :va
 

timm

Medlem
Gick med
24 Oct 2005
Ort
Ja
Hoj
Skeppshult. En blå.
Sökte för skoj skull på "+lelles +strul" och fick fem relevanta gnälltrådar bara där. Jag är iaf avskräckt... :gnissla
 

sEiKo

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Avesta
Hoj
Mellan två hojjar just nu
Jag har haft problem en gång.
Jag skulle beställa kolv till min 125:a och i katalogen var det tre kolvar med tre art.nr. men inget om vilken klassning dom hade så jag sa när jag ringde att jag vill ha den kolv med det största klassningen av dom tre art.nr. som fanns. Inga problem fick jag till svar.
När jag hämtade prylarna så låg det tre kolvar där.... Alla tre klassningarna.
Efter korrespondens så skulle jag skicka tillbaks dom och få pengar för frakten.
Fick pengar.
För kolvarna ja, för frakten fick jag ingenting.
Jag strulade en massa hit och dit innan jag slutligen gav upp, frakten har jag fortfarande inte fått nåt för och jag kommer aldrig få det heller.
Men det var ett antal år sen och jag antar att dom har bättrat sig sen dess.
 

Dr.Bike

Guest
Va?
Strul på Lelles??
Det är väl aldrig nåt strul där???







:hihi
 

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Ort
Öset
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
Min enda direkta kontakt med Lelles var när jag var in där för något år sedan och köpte ett ryggskydd de hade på rea. Känslan jag fick var att de hade alldeles för mycket prylar i förhållande till storleken på lokalen. Det kändes som att de bara tryckt in så mycket prylar som möjligt på en så liten yta som möjligt utan minsta tanke på överskådlighet eller någon som helst struktur.
 

-PLM-

Snabbast i stan!
Gick med
6 Sep 2003
Ort
Tokholm
Hoj
KTM 525 EXC -06, GSXR1000 -07
Lelles ÄR strul. Men de har bra priser och sortiment som drar kunder (även mig)
 

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
Lelles är lika bra när man är i butiken som de är dåliga på postorder. Så i snitt kan man säga att de är OK.
 

Geten

Guest
En sak du ska passa dig för jääääävlit noga för, e att ens tänka tanken att gå in på lelles i uppsala. Hela butiken är full av muslimer (näms inga namn) och på övervåningen finns en sur, dryg jävla häxa på en 60-70 bast, Anita:arsele .För henne får man passa sig jäääääääävlig noga.
En annan sak är att det är alltid så satans fullt att man knappt kan komma fram. På sommaren e hela jävla butiken som en stor bastu. En annan sak du ska passa dig för jäääääävligt noga för är för är att ens tänka tanken att praoa i denna jättebastu och bli utsatt för den största tyrannen av dom alla LELLE!!!!!!!!!!!!!! Om du har riktigt jääääääääääävla otur blir du utsatt för badrummsrenovering i hans hus och de e ingen höjdare :huvet . Tro mej jag vet (har provat).

Det enda bra på lelles är yama-hallen.

Bara en liten tanke....
 

Gabor

Guest
GNÄLL Gnäll gnäll......

En sak du ska passa dig för jääääävlit noga för, e att ens tänka tanken att gå in på lelles i uppsala. Hela butiken är full av muslimer (näms inga namn) och på övervåningen finns en sur, dryg jävla häxa på en 60-70 bast, Anita:arsele .För henne får man passa sig jäääääääävlig noga.
En annan sak är att det är alltid så satans fullt att man knappt kan komma fram. På sommaren e hela jävla butiken som en stor bastu. En annan sak du ska passa dig för jäääääävligt noga för är för är att ens tänka tanken att praoa i denna jättebastu och bli utsatt för den största tyrannen av dom alla LELLE!!!!!!!!!!!!!! Om du har riktigt jääääääääääävla otur blir du utsatt för badrummsrenovering i hans hus och de e ingen höjdare :huvet . Tro mej jag vet (har provat).

Det enda bra på lelles är yama-hallen.

Bara en liten tanke....

Du är ...19 år ??

:D

Alla firmor i sverige som sysslar med mc reservdelar har problem.
Leverantörer som ej sköter sina leveranser som gör att säljfirman får kundproblem....

Sen att en chef måste vara just chef över en hög dryga snorungar som tror att dom kan fika å snacka skit, surfa på nätet hela dagarna , tja , det är alltid en vågskål.

Har handlat hos lelles i 25 år, å det har varit både bra å dåligt. jag har då alla fall blivit bemött som kund me respekt å förståelse, samt att jag skällt ut både lelle själv i butiken samt hans anhang bakom disken ett antal gånger att skärpa sig, för det är vi kunder som gör att han fortfarande kan ha sin firma.

Svårare än så är det inte. Om han sedan kör över sina anställda, så kan man ju undra varför så många fortfarande jobbar kvar.....en tanke bara.
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top