Strypning Husqy 125s

TedAxe

Ny medlem
Gick med
3 Feb 2008
Ort
Ljungby
Hoj
Husqvarna 125s -07
Tjena, Vet att denna tråd kan ske redan har varit uppe men hittar den ej. Jo jag undrar va strypningen sitter i min husqvarna 125 s från 07. När ja köpte den för 1 månad sedan så säger herren ja köpte den av att den är ostrypt. men det lustiga är att orginalsystemet är monterat men den har garanterat mer än 11kw så jag undrar om det finns någon mer strypning på den? för jag har kört en med hgs system då var det ett helt annat klipp än i min. så ja tänkte att de kanske är ett speciellt husqvarna system på den för de står husqvarna på kröken. tack för svar
 

rizzle

opera
Gick med
28 Apr 2007
Ort
Åkersberga
Hoj
husqvarna sm
Jag har också en HUsqvarna sm 125S 07. Alltså om du tar bort orginalkröken och tittar inår från mynningen så ser du att det sitter en massa filter där. Tror det sitter såna där " filter" i hela kröken. Jag tror att det är väldigt svårt att få orginal kröken ostrypt :d. SÅ antagligen är den Strypt.
jag satte på mitt HGS system nyss och som du själv sa det var en jävla skillnad :D. Nej tror inte att det är ngn speciell.
Titta även på ljuddämparen, den e fan hur jävla lång som helst, det kan ju sitta strypningar i den:O
Ska du köra Ostrypt eller strypt :O?
 

Stork3n

halojsan
Gick med
4 Jun 2007
Ort
kungälv
Hoj
ingen :(
det sitter bara strypningar i "kröken", köp en hgs krök eller någon sådant så blir den ostrypt :) ingen strypning i ljuddämparen.
 

TedAxe

Ny medlem
Gick med
3 Feb 2008
Ort
Ljungby
Hoj
Husqvarna 125s -07
Tackar så mycket för hjälpen. Gör den strypningen att hojen ligger på 8kw som i regpappret?
 

rizzle

opera
Gick med
28 Apr 2007
Ort
Åkersberga
Hoj
husqvarna sm
aa, men jag vet inte om min ÅF skojjade, men när jag köpte hojjen sa dem att de hade satt in en EXTRA strypning, och den gjorde max 90 ;o
 
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top